Η ελληνική διαφημιστή εταιρεία Mousegraphics κατέκτησε το σχεδιαστικό βραβείο Red Dot, στο πλαίσιο απονομής των ομώνυμων βραβείων για τον επικοινωνιακό σχεδιασμό 2015, για το VEGETERRA Κατεψυγμένα λαχανικά της Lidl Hellas. Η διεθνής κριτική επιτροπή έκρινε καθεμιά από τις 7.451 συμμετοχές και τις βράβευσε, μετά από αξιολόγηση. Φέτος, η κριτική επιτροπή απένειμε το βραβείο σε 569 εξαιρετικά δημιουργικά επιτεύγματα.
Όπως αναφέρεται από την Lidl Hellas, στόχος της εταιρείας, όσον αφορά στο σχεδιασμό, ήταν να αποδώσει και στη συσκευασία την προσιτή ποιότητα του προϊόντος. Καθώς ο καταναλωτής έχει απόλυτη επίγνωση των επιλογών του, τόσο σε διατροφικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο αξίας/κόστους, επιλέχθηκε ένα απλό, σαφές μήνυμα με εγγύτητα στη φύση και τις διαδικασίες της. Το λογότυπο που σχεδιάστηκε αποτελεί το συμβολισμό του ονόματος Vegeterra και οι γραμμές του απεικονίζουν μια καλλιεργούμενη γη. Η σοδειά αυτής της γης προσφέρεται σε χάρτινη σακούλα «παντοπώλη» και η εικόνα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας της συσκευασίας, στο μπροστινό και πίσω μέρος.
«Οι δημιουργικές βιομηχανίες βιώνουν μια περίοδο ανάπτυξης. Οι νέες τάσεις στις ψηφιακές επικοινωνίες, αλλά και στο χώρο των εκδηλώσεων και εντύπων, οδηγούν σε μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις και δημιουργούν νέους τομείς ειδικοτήτων», τονίζει ο καθηγητής Dr. Peter Zec, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος των Βραβείων Red Dot.
«Με βάση τη διεθνή εμπειρία και την αξιολόγηση του βραβείου Red Dot: Communication Design 2015, οι κριτές μας μπορούν να επιβεβαιώνουν την τάση αυτή, αν μη τι άλλο λόγω του νέου ρεκόρ αριθμού συμμετοχών και μιας αισθητής βελτίωσης στην ποιότητα. Τα επιτεύγματά τους δείχνουν ότι οι νικητές μπορούν να υπερβαίνουν τα πρότυπα της βιομηχανίας. Αυτό τους καθιστά από τους πιο φημισμένους όσον αφορά στα χαρακτηριστικά ποιότητας, και τα Red Dot θα τους βοηθήσουν να επικοινωνούν την επιτυχία τους σε όλο τον κόσμο» ο ίδιος αναφέρει.