Αύξηση κατά 180% παρουσίασαν οι πωλήσεις γιαουρτιού Δέλτα στο εξωτερικό, το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου. Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, η εξαγωγική της δραστηριότητα αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της για την ανάπτυξη σε ξένες αγορές.
Σημαντική αναφέρεται ότι είναι η ανάπτυξη στην αγορά της Ιταλίας, όπου η ΔΕΛΤΑ έχει λανσάρει από το 2014 το αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι DεLTα, σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη ιταλική γαλακτοβιομηχανία Granarolo. Το γιαούρτι DεLTα σημειώνεται ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα κέρδισε τους Ιταλούς καταναλωτές, με πωλήσεις που αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, στην τοπική αγορά. Γι’ αυτή του την επιτυχία, το αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι DεLTα βραβεύτηκε φέτος με το Κορυφαίο Βραβείο Εξωστρέφειας, στο πλαίσιο των Self Service Excellence Awards 2015.
Όπως αναφέρεται σχετικά, το συγκεκριμένο προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις προτιμήσεις του παγκόσμιου καταναλωτή, στο πλαίσιο υλοποίησης του οράματος της Δέλτα να προωθήσει διεθνώς την ελληνική διατροφή με καινοτόμα προϊόντα κορυφαίας ποιότητας. Σημειώνεται ότι το αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι DεLTα εξάγεται επίσης σε Ολλανδία, Μάλτα και άλλες χώρες και θα εκπροσωπηθεί στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων ANUGA, που πραγματοποιείται στην Κολωνία, από 10 έως 14 Οκτωβρίου, και θα βρίσκεται στην Αίθουσα 10.1, Περίπτερο Ε029.