Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της Delhaize κατά το α’ τρίμηνο του 2015 τόσο σε επίπεδο ομίλου, όσο και στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιοχή δραστηριοποίησης της θυγατρικής της, ΑΒ Βασιλόπουλος.
Στην συγκεκριμένη περιοχή, η Delhaize κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 5%, φθάνοντας τα 768 εκατ. ευρώ έναντι 731 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Σε συγκρίσιμο ωστόσο αριθμό καταστημάτων οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 0,8%, εξέλιξη η οποία αποδίδεται στο συνεχιζόμενο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Όπως ωστόσο αναφέρεται από την εταιρεία, οι τάσεις βελτιώνονται. Στη Σερβία η αγορά δείχνει σημάδια σταθεροποίησης, ενώ στη Ρουμανία συνεχίζεται η επιτυχής πορεία του ομίλου κυρίως μέσα από την ίδρυση νέων καταστημάτων.
Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου στην ΝΑ Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 30,5%, φθάνοντας τα 18 εκατ. ευρώ, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 2,3% από 1,9%, κυρίως λόγω της βελτίωσης των επιδόσεων στη σερβική αγορά.
Σημειώνεται ότι κατά το α’ τρίμηνο του 2015, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προσθέσει 8 νέα καταστήματα στο δίκτυό της, τα οποία πλέον ανέρχονται σε 316 από 308 στα τέλη του 2014.
Συνολικά, ο όμιλος Delhaize παρουσίασε στο α’ τρίμηνο του 2015 αύξηση πωλήσεων κατά 15,8%, φθάνοντας τα 5,8 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν σε 36 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 61,5%. Οι αυξημένες πωλήσεις οφείλονται στην ενίσχυση των πωλήσεων στις ΗΠΑ και στην ισχυρή ισοτιμία του δολαρίου, ενώ οι απώλειες στην κερδοφορία αποδίδονται κυρίως στις περικοπές τιμών, τα έξοδα για προωθητικές ενέργειες και μάρκετινγκ.