Η L’Artigiano ακολουθώντας τη φιλοσοφία της, για την παρασκευή γευμάτων από ποιοτικές πρώτες ύλες και με γνώμονα την ιταλική παράδοση για τη μέγιστη ικανοποίηση και του πιο απαιτητικού πελάτη, προχώρησε με τη Socialab στην ενεργοποίηση του πρώτου της διαγωνισμού.
Στα πλαίσια αυτού, δημιουργήθηκε μία σειρά engagement concept posts στην επίσημη σελίδα του L’Artigiano στο Facebook (https://www.facebook.com/lartigiano.gr). Κύριος σκοπός της ενέργειας, «Μάντεψε τα μυστικά συστατικά!», είναι η προώθηση των νέων τεσσάρων αυθεντικών ιταλικών συνταγών για ζυμαρικά της εταιρίας, καθώς και του ανανεωμένου περιεχομένου της σελίδας της. Τα εικαστικά δημιουργούνται βάσει των νέων καταλόγων και συσκευασιών, προκειμένου να επικοινωνηθεί η νέα εταιρική «ταυτότητα» του brand.
Για καθένα από αυτά τα πιάτα, δημιουργήθηκε μία εικόνα που παρουσιάζει ένα άδειο πιάτο σε ξύλινο πάγκο, ενώ γύρω του φαίνονται πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για πιάτα ζυμαρικών γενικά. Οι fans καλούνται να μαντέψουν στα σχόλια το μυστικό συστατικό του πιάτου που λείπει από την περιγραφή του, ώστε να μπουν σε κλήρωση και να κερδίσουν δώρα L’ Artigiano.
Το engagement concept θα διαρκέσει ένα μήνα και οι νικητές, ύστερα από κλήρωση, θα κερδίζουν ο καθένας από πιάτα L’Artigiano, τόσο για αυτούς όσο και για όλη την παρέα τους. Ακόμη, η ενέργεια συνοδεύεται από δειγματοδιανομή των νέων αυτών συνταγών, ώστε να πάρει το κοινό μία πρώτη γεύση από τα πιάτα.
Ο διαγωνισμός, «Μάντεψε τα μυστικά συστατικά!», φιλοξενείται στην επίσημη σελίδα του brand στο Facebook και μεταφέρει στους λάτρεις των ζυμαρικών το μήνυμα της ποιότητας και αγνότητας των φρέσκων υλικών που χαρακτηρίζουν τα πιάτα της αλυσίδας ιταλικού φαγητού.
Η L’Artigiano μετά από 21 χρόνια λειτουργίας διαθέτει 16 καταστήματα στην περιοχή της Αττικής και 3 καταστήματα στην Κόρινθο, Καλαμάτα και Χαλκίδα.