Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η δημιουργία του νέου αυτού πυλώνα υπηρεσιών στο πλαίσιο των Marketing Solutions ξεκίνησε από τους ίδιους τους πελάτες του ομίλου οι οποίοι εμπιστευόμενοι τα αποτελέσματα των καμπανιών Google AdWords, αναζητούσαν από την ICAP συμπληρωματική υποστήριξη προκειμένου να αναλύσουν όλες τις πληροφορίες που συγκεντρώνουν από τη χρήση των διαδικτυακών μέσων ώστε να τις χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Ο Γιάννης Γκιώνης, επικεφαλής των Υπηρεσιών Web Solutions του ομίλου ICAP, δηλώνει σχετικά: «Η ICAP Group έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της στη δημιουργία υψηλής ποιότητας καμπανιών Google AdWords στην περιοχή της ΝΑ. Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η ICAP κατέλαβε τη 2η θέση μεταξύ των 40 Premier SMB Συνεργατών της Google στην Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Ασία (ΕΜΕΑ) στην Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών*. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε πλέον τους πελάτες μας στο σύνολο της online επικοινωνίας τους ως τον media advisor που εμπιστεύονται και να τους τοποθετήσουμε με επιτυχία στην συνεχώς αυξανόμενη αγορά μέσα από τον ψηφιακό κόσμο».
*Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρίας Netpop που πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο 2014 για λογαριασμό της Google.