Ειδήσεις
Home / Top Slider / Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέα προϊόντα παρουσίασε στη Horeca

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέα προϊόντα παρουσίασε στη Horeca

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην έκθεση HORECA 2015, παρουσίασε τη μεγάλη γκάμα προϊόντων, συστημάτων ψύξης και σερβιρίσματος που προσφέρει στους επαγγελματίες καθώς και νέες καινοτόμες προτάσεις που διευρύνουν τις επιλογές των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, συνεπής στο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ανάπτυξής της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε στην έκθεση τα ολοκαίνουργια προϊόντα της, την Amstel Radler Guarana & Lime με 0,0% αλκοόλ και το μηλίτη Strongbow σε γεύσεις Gold Apple και Red Berries.

Σύμφωνα με την εταιρεία, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρακολουθεί στενά τα νέα, αναδυόμενα πρότυπα κατανάλωσης και βρίσκεται ένα βήμα μπροστά, αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα που προσφέρουν ακόμα περισσότερες και διαφοροποιημένες επιλογές στον καταναλωτή για κάθε περίσταση.

Amstel Radler Guarana & Lime με 0,0% αλκοόλ

Μετά την μεγάλη επιτυχία της Amstel Radler με χυμό λεμόνι, η Amstel εμπλουτίζει την κατηγορία Radler παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουρια πρόταση μπίρας τύπου Radler. Η Amstel Radler Guarana & Lime με 0,0% αλκοόλ συνδυάζει την ποιότητα της μπίρας Amstel χωρίς αλκοόλ, τη δροσιά του Lime και του Guarana, ένα φρούτο που είναι γνωστό για τις ευεργετικές ιδιότητές αλλά και για την τόνωση που χαρίζει στον οργανισμό λόγω της καφεΐνης που περιέχει.

Η νέα πρόταση Radler της Amstel, διευρύνει ακόμη περισσότερο την κατηγορία και προσφέρει στους καταναλωτές τη δροσιά και την ενέργεια ενός φυσικού προϊόντος που μπορούν να απολαύσουν κάθε στιγμή της ημέρας.

Strongbow

Ο Νο1 μηλίτης στον κόσμο έρχεται στην ελληνική αγορά. Αυθεντικός, δροσερός και με γλυκιά γεύση, ο μηλίτης Strongbow είναι ένα ξεχωριστό ποτό από μήλα με 4,5 περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Αποτέλεσμα της ζύμωσης προσεκτικά επιλεγμένων ποικιλιών μήλων, ο ανθρακούχος μηλίτης Strongbow είναι η ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αλκοολούχο ποτό με γλυκιά γεύση.

H διευθύντρια Trade Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Λήδα Αργυροπούλου δήλωσε σχετικά: «Για μια ακόμα χρονιά η έκθεση HORECA επιβεβαίωσε ότι αποτελεί μια μεγάλη γιορτή του κλάδου. Χαίρομαι ιδιαίτερα για το ενδιαφέρον που έδειξαν οι επισκέπτες του περιπτέρου μας για όλες τις μάρκες μας αλλά και για τη θερμή υποδοχή στα νέα μας λανσαρίσματα της Amstel Radler Guarana & Lime και της Strongbow. Ξεπεράσαμε το περσινό μας ρεκόρ επισκεπτών και αυτό είναι σίγουρα ένα θετικό σημάδι για την πορεία των νέων προϊόντων μας στην αγορά».