Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) και Lotus Bakeries (Euronext: LOTB) ανακοίνωσαν σήμερα τη στρατηγική τους συνεργασία στην Ινδία για επέκταση και ανάπτυξη της μάρκας μπισκότων Lotus Biscoff® και παραγωγή νέων προϊόντων σοκολάτας συνδυάζοντας την καραμελωμένη, τραγανή γεύση και υφή Biscoff® με τις εμβληματικές Cadbury, Milka της Mondelēz και άλλες βασικές μάρκες σοκολάτας στην Ευρώπη, με δυνατότητα παγκόσμιας επέκτασης. Αυτή η συνεργασία προσφέρει νέες ευκαιρίες και στις δύο εταιρείες για την επιτάχυνση των αναπτυξιακών τους πλάνων στις ελκυστικές κατηγορίες μπισκότου και σοκολάτας, με πιθανές επιλογές επέκτασης σε πρόσθετες αγορές ή/και επιμέρους τμήματα.
Μέσα από αυτή την συνεργασία, η Mondelēz θα αξιοποιήσει το εκτεταμένο δίκτυο διανομής και παρουσίας της στην τοπική αγορά για την παραγωγή, εμπορία, διανομή και πώληση των Biscoff® μπισκότων στην Ινδία. Η Lotus Bakeries έχει στόχο να πετύχει σημαντική προβολή και αύξηση πωλήσεων σε αυτήν την αγορά υψηλών δυνατοτήτων, ενώ η Mondelēz θα βασιστεί στην ήδη ισχυρή παρουσία της στη χονδρική και λιανική προκειμένου να διευρύνει τις επιλογές που προσφέρει στην κατηγορία των μπισκότων της και σε premium χώρους υψηλής ζήτησης.
Εκτός της ανάπτυξης του Biscoff® στην Ινδία, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για την παραγωγή και εμπορία co-branded προϊόντων σοκολάτας σε άλλες αγορές. Αν και βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, οι εταιρείες σκοπεύουν να φέρουν νέες καινοτομίες στην κατηγορία της σοκολάτας που θα εκπλήξουν και ενθουσιάσουν τους καταναλωτές. Τα πρώτα co–branded προϊόντα αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2025 στο Ηνωμένο Βασίλειο με Cadbury και Biscoff® και στην Ευρώπη με Milka και Biscoff®.
«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Lotus Bakeries για την επέκταση του Biscoff® στην Ινδία, όπου έχει ήδη πιστούς οπαδούς ανάμεσα στα βασικά καταναλωτικά τμήματα» δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelez International. «Αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της στρατηγικής μας επικέντρωσης στην κατηγορία του μπισκότου, παρουσιάζοντας σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό μια premium μάρκα, η οποία διαθέτει πολλούς οπαδούς σε πολλές αγορές. Ταυτόχρονα, ανυπομονούμε να αναπτύξουμε από κοινού στην Ευρώπη νέες, καινοτόμες γεύσεις και μορφές σοκολάτας, οι οποίες θα ενισχύσουν την ήδη διαρκή πίστη των καταναλωτών στις εμβληματικές μάρκες των δύο εταιρειών μας».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Νο.1 παίκτη μπισκότου στον κόσμο, τη Mondelēz International, και είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη τους στο εμπορικό μας σήμα Biscoff®», δήλωσε ο Jan Boone, Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus Bakeries. «Ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε την εμπορική τους τεχνογνωσία και την παρουσία τους στην αγορά της Ινδίας και πιστεύουμε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να επεκτείνουμε τη διανομή μας σε αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά. Επιπλέον, είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε το εμπορικό σήμα Biscoff® σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες σοκολάτας στον κόσμο. Οι νόστιμες γεύσεις μας αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια και είμαστε βέβαιοι ότι η κοινή μας δέσμευση στην καινοτομία και ποιότητα θα ενθουσιάσει πελάτες και καταναλωτές».