Νέα επικοινωνιακή στρατηγική υιοθετεί το Βιτάμ Soft με μια προσέγγιση «μανιφέστο», η οποία εκφράζει όλους εμάς και τον καθένα ξεχωριστά, καθώς φέρνει στο προσκήνιο τους γεμάτους θετικότητα ανθρώπους του Βιτάμ, δηλαδή τους foodies του σήμερα που έχουν πάθος για τη γεύση, αλλά ταυτόχρονα νοιάζονται για τη διατροφή και το αποτύπωμά της στον πλανήτη.
Η υπόσχεση για απαράμιλλη γεύση, που έχει καθιερώσει το Βιτάμ ως Νο1 επιλογή*, σε συνδυασμό με τα 100% φυσικά συστατικά αλλά και το ότι έχει 84% μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε σχέση με το βούτυρο**, απαντά στο σήμερα και το αύριο της διατροφής!
Η μάρκα αφουγκράζεται και αποκωδικοποιεί τα σύγχρονα διατροφικά megatrends και χαιρετίζει μέσα από τη νέα της επικοινωνία την απόλαυση και τις φυσικές τροφές που κάνουν καλό στον άνθρωπο και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον!
Με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε του Βιτάμ», η νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα του Βιτάμ Soft ξετυλίγεται σε TVC, Digital και SoME και σε ενέργειες στα Super Market.
«Ποτέ άλλοτε η ευθύνη του να είσαι ηγέτης σε διατροφικές κατηγορίες δεν ήταν μεγαλύτερη, καθώς ό,τι τρώμε έχει αντίκτυπο στην ευεξία μας αλλά και στο περιβάλλον. Γι’ αυτό στην Upfield έχοντας μια τόσο αγαπημένη μάρκα στο χαρτοφυλάκιό μας όπως το Βιτάμ, το να την κάνουμε καλύτερη είναι μονόδρομος και σταθερή αξία μας. Mας εκφράζει λοιπόν απόλυτα το σύνθημα της νέας μας επικοινωνίας: Είμαστε αυτοί που έχουν πάθος με τη γεύση και τα φυσικά συστατικά…είμαστε του Βιτάμ! » δήλωσε η Φωτεινή Παπαγεωργίου, Senior Brand Manager της Upfield Hellas.
*Πρώτη μάρκα σε μερίδιο όγκου στην κατηγορία των μαργαρινών και βουτύρου για την χρονιά 2023, με βάση τα στοιχεία της Nielsen.
** Βάσει του εργαλείου αξιολόγησης του κύκλου ζωής (της Quantis) συγκρίνοντας το ΒΙΤΑΜ SOFT με το βούτυρο στην Ελλάδα (2023). Περισσότερα στο https://www.vitam.gr/sustainability