Ειδήσεις
Home / Top Slider / Επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκ. ευρώ από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων

Επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκ. ευρώ από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων

Το επενδυτικό πρόγραμμα της επόμενης πενταετίας ύψους 100 εκ. ευρώ παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου η οικογένεια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή.

Το όραμα της εταιρείας και το σκεπτΒίκοςικό που την έθεσε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς, παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Πέτρος Σεπετάς, ο οποίος δήλωσε: «33 χρόνια μετά, βλέποντας την πορεία μας, μπορώ να πω με κάθε σεμνότητα ότι καταφέραμε και κάναμε την έμπνευσή μας πραγματικότητα. Δημιουργήσαμε μία οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές. Που καταξιώθηκε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς κι αυτό γιατί κεντρικός πυρήνας του σκεπτικού, της φιλοσοφίας μας ήταν ο σεβασμός στη δουλειά μας, στον τόπο μας, στους ανθρώπους μας και τους καταναλωτές

Στη συνέχεια, η κα Ελένη Θεοχάρη, Γενική Διευθύντρια & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, αναφέρθηκε στις αξίες και την εταιρική κουλτούρα: «Έμπνευση και όραμα είναι οι δύο λέξεις, είναι οι έννοιες που προσδιορίζουν, που περιγράφουν την πορεία, την εμπειρία, το ταξίδι. Είναι οι δύο πηγές που αναβλύζουν δύναμη δημιουργίας. Τη δύναμη που ξεπερνά την αγωνία, που σε σπρώχνει ολοένα και περισσότερο πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου. Η δημιουργία, το γνωρίζετε πολύ καλά, εκτός από σκληρή δουλειά και αφοσίωση στηρίζεται στις αξίες του καθενός από εμάς. Στηρίζεται στις αξίες της οικογένειας, των ανθρώπων, των συνεργατών μας. Οι αξίες είναι τα συστατικά στοιχεία πάνω στα οποία δημιουργήθηκε και στηρίζεται η αντίληψη, η φιλοσοφία, η συμπεριφορά και η άποψή μας για το υγιές επιχειρείν. Είναι η εταιρική μας φήμη και κουλτούρα. Είναι η ψυχή και το πρόσωπό μας. Κλείνοντας, είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που πετύχαμε. Πέραν των οικονομικών αξιών, παράγουμε κοινωνικές υπεραξίες για όλη την Ελλάδα. Στηρίζουμε την Ελλάδα της δημιουργίας, της δουλειάς, του πολιτισμού, της αλληλεγγύης.»

Ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer, ανέλυσε τους τομείς επένδυσης της χρηματοδότησης που υλοποιεί και σκοπεύει να υλοποιήσει η εταιρεία και συγκεκριμένα δήλωσε: «Το λεπτομερές πενταετές μας πλάνο είναι ο οδικός χάρτης της ανάπτυξης της Ηπειρωτικής Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, του τόπου, της Περιφέρειας και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της χώρας μας.  Δημιουργούμε θέσεις εργασίας, κάνουμε πράξη τη βιωσιμότητα, συνεχίζουμε να μένουμε πιστοί στις αξίες μας. Στις αξίες που μας καθιέρωσαν στην κορυφή. Μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, γινόμαστε πιο δυνατοί για να μπορούμε να διασφαλίζουμε την ποιότητα και να ανοίγουμε δρόμους για τον κλάδο.»

Ειδικότερα, ανέφερε ότι:

Έχουμε προγραμματίσει 79 υποέργα συνολικού προϋπολογισμού 63 εκ. €, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων:
o Περίβλεπτος
o Καλπάκι
o ΒΙ.ΠΕ (PETCOM)
o Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα
o Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT
o Επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)
o Έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
o Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού: μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου, και σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων
o Έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.
Επιπλέον όλων, στόχος μας είναι τα προϊόντα να μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι καταναλωτές θα βρίσκουν όλες τις προϊοντικές επιλογές όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα μας. Σε κάθε νησί, σε κάθε πόλη, κάθε χωριό. Θα είμαστε παντού.

Με αυτό το δεδομένο επενδύουμε:
o 4 εκ. σε ιδιόκτητο στόλων φορτηγών
o 5 εκ. σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας μας να απλοποιηθούν και οι εργαζόμενοι μας να έχουν στα χέρια τους την τελευταία τάση της τεχνολογίας.
o 28 εκ για να στηρίξουμε όλο το δίκτυο των πελατών μας, καθώς βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον επαγγελματία, με μια ευρεία γκάμα προϊόντων, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του με το νερό και τα
αναψυκτικά, με στόχο να μας επιλέγει συνειδητά ως συνεργάτη. Ο ίδιος σκοπός μας εμπνέει για να εξελίσσουμε ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα μας, καλύπτοντας περισσότερες κατηγορίες – όπως το πλέον ισχυρό mixer, Βίκος Pink Grapefruit που ήδη έχει φτάσει το μερίδιο του στο 21,9%.

Για να επιστρέψουμε στα νούμερα, σημειώνουμε ότι από τα 28 εκ. €
o 8 εκ.€ προορίζονται στην ενίσχυση της παρουσίας μας με πάγια υλικά, βοηθώντας το προϊόν μας αλλά και τον επαγγελματία να έχει άρτια εικόνα, που θα οδηγήσει σταδιακά σε αύξηση του όγκου πωλήσεων. Άλλωστε οι πωλήσεις είναι αυτές που στηρίζουν την κατανάλωση
o 20 εκ.€ προορίζονται σε έναν πολύ σημαντικό τομέα που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει την ολοκληρωμένη επικοινωνία, με τη συμμετοχή της εταιρείας σε στρατηγικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις,
προωθητικές ενέργειες και σημεία επαφής με το καταναλωτικό κοινό, ενισχύοντας την μεταξύ μας σχέσεις.

Τέλος, ο Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Manager, δήλωσε: «Η τεχνολογία είναι ένας μεγάλος εξισωτής, παρέχοντάς μας εργαλεία που κάποτε ήταν αποκλειστικά για χρήση από πολυεθνικούς γίγαντες. Αυτός ο εκδημοκρατισμός ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, οδηγώντας σε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας και μεγαλύτερης προσβασιμότητας. Στα επόμενα πέντε χρόνια, προσδοκούμε να είμαστε το επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας.»

Ο ίδιος, ανέφερε: “Έχουμε επιτύχει επιτυχώς 85% μετάβαση σε υποδομές cloud σε όλα τα τμήματα της εταιρείας, σε συνεργασία ως στρατηγικοί partners με τη Microsoft και την Amazon Web Services αλλά και άλλους σημαντικούς παρόχους.  Κοιτάζοντας μπροστά στα επόμενα πέντε χρόνια, σχεδιάζουμε και
έχουμε ήδη ξεκινήσει να υλοποιούμε σημαντικές επενδύσεις σε νέες υποδομές και νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων τεχνολογιών IoT-Βιομηχανίας 4.0 στον τομέα της παραγωγής και της αποθήκευσης. Στοχεύουμε να έχουμε μεταβεί 100% σε υποδομές cloud μέχρι το τέλος του 2024, με ολοκληρωμένες επίγειες αλλά και δορυφορικές συνδέσεις στο διαδίκτυο. Ήδη διερευνούμε συνεργασίες με νέες δορυφορικές λύσεις όπως η Starlink η οποία ξεκίνησε πρόσφατα στην Ελλάδα, για αυξημένες ταχύτητες στο διαδίκτυο αλλά και εφεδρεία και ευελιξία, στη διασύνδεση και πολύ σημαντικό ιδιαίτερα στην απομακρυσμένη περιοχή που βρισκόμαστε και παράγουμε”.