Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέα καμπάνια για το Pop Market

Νέα καμπάνια για το Pop Market

Το Pop Market γιόρτασε τα πρώτα του γενέθλια με νέα καμπάνια που βγήκε στον αέρα την προηγούμενη εβδομάδα, υπενθυμίζοντας σε όλους πως τα καθημερινά ψώνια σουπερμάρκετ μπορεί να γίνουν… «ευκολάκι»! Υποσχέθηκες πρωινό στο κρεβάτι; Θέλεις ένα «αναζωογονητικό» διάλειμμα; Ευκολάκι!

Μέσα από μία φούξια σειρά μηνυμάτων σε εκατοντάδες κεντρικές στάσεις λεωφορείων σε όλη την Αθήνα, η καμπάνια προβάλλει με δημιουργικό τρόπο περιστάσεις όπου το Pop Market προσφέρει την πιο εύκολη και άμεση λύση στις καθημερινές ανάγκες των Αθηναίων, παραδίδοντας τα ψώνια τους σε 15 λεπτά, κάθε μέρα από τις 8 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η νέα καμπάνια του Pop Market πρωταγωνιστεί και στο YouTube, με δύο σενάρια που λίγο πολύ όλοι θα ταυτιστούν! Ο Billy υποσχέθηκε στο αμόρε πρωινό στο κρεβάτι, αλλά μόλις ξυπνάει, αντικρίζει ένα ψυγείο χωρίς τα βασικά (δες το βίντεο)… ενώ η Φιόνα προτιμάει να μείνει ζεν και να κάνει γιόγκα, αντί να χάσει χρόνο στα ψώνια (δες το βίντεο). Και οι δύο πρωταγωνιστές παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα από το Pop και ως δια μαγείας, μέσα σε λίγα λεπτά, βρίσκονται στην πόρτα τους. Ευκολάκι!

Μέσα από την εφαρμογή του σε Google Play και Apple Store, το Pop Market παραδίδει καθημερινά περισσότερα από 2.000 προϊόντα χωρίς κανένα όριο ελάχιστης παραγγελίας, κρατώντας την υπόσχεσή του για καθημερινά ψώνια που θα μοιάζουν… «ευκολάκι» και δίνοντας ραντεβού σε νέες γειτονιές μέσα από τα δικά του pop stores που αυξάνονται συνεχώς.

Τέλος, στα πρώτα του γενέθλια, το Pop Market έχει ακόμη έναν λόγο να γιορτάζει! Καθημερινά παραδίδει χιλιάδες προϊόντα σε χρόνο ρεκόρ, ενώ μέσα σε ένα χρόνο έχει καταφέρει να συνεργαστεί με κορυφαία ελληνικά και international brands, να δημιουργήσει περισσότερες από 80 θέσεις εργασίας και να πρωταγωνιστήσει στα ΜΜΕ ως μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες ελληνικές startup επιχειρήσεις στην Ελλάδα.