Απονεμήθηκαν σε ειδική τελετή τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Η 5η τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» πραγματοποιήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων & βιομηχανιών, του ΣΕΤΕ σύνδεσμος ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και του ΣΕΚΕΕ σύνδεσμος εταιριών κινητών εφαρμογών Ελλάδος.
Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους της βραδιάς και αναφέρθηκε στη λειτουργία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που το 2014, συμπληρώνει 10 χρόνια λειτουργίας και 5 χρόνια διοργάνωσης του θεσμού των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, με κεντρικό μήνυμα #proudtoserve. Μέσα από το θεσμό των βραβείων, όπως τόνισε και ο ίδιος, αναδεικνύονται σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Αμέσως μετά το τέλος της απονομής των βραβείων, ακολούθησε cocktail στο φουαγιέ του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”, όπου οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν ποτά από το bar της Pernod Ricard και κρασί της Mellon Group of Companies.
Το βραβείο που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε για ακόμα μια χρονιά η Μιχαέλα Θεοδωράκου.
Οι κατηγορίες που βραβεύθηκαν είναι οι εξής:
1. Βραβείο ΟΤΕ, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
• Samsung Electronics Hellas
2. Βραβείο COSMOTE, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα)
• Data Communication
3. Βραβείο DHL, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)
• ΟΤΕ
4. Βραβείο EPSILON NET, Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Infoassist
5. Βραβείο EUROBANK, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Online – Εναλλακτικά κανάλια
• Epsilon Net
6. Βραβείο E-VALUE, Μάνατζερ της Χρονιάς Μικρής Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών (έως 40 άτομα)
• Eurobank
7. Βραβείο KOSMOCAR VOLKSWAGEN, Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
• Public
8. Βραβείο PERNOD RICARD HELLAS, Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
• Eurobank
9. Βραβείο RESPONSE, Μάνατζερ της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών (πάνω από 40 άτομα)
• Eurobank
10. Βραβείο VODAFONE, Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
• Data Communication
11. Βραβείο REAL GROUP, Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Τράπεζα Πειραιώς