Μέσα σε μόλις δύο μήνες λειτουργίας, το Rabbit, η νέα, καινοτόμος ελληνική εταιρεία στον κλάδο του Q-Commerce, έχει καταφέρει όχι μόνο να εισέλθει δυναμικά στην αγορά, αλλά και να εδραιώνεται μέρα με τη μέρα σε αυτή, καθώς εξαπλώνει την παρουσία του με πολύ ταχύ ρυθμό, κερδίζοντας καθημερινά την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσότερων Αθηναίων καταναλωτών.
Τον περασμένο Απρίλιο, το Rabbit έκανε την εμφάνισή του με το πρώτο του κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, συνεχίζει δυναμικά με το δεύτερο που ήδη άνοιξε στο Μαρούσι, θέτοντας ταυτόχρονα σε εφαρμογή το αναπτυξιακό του πλάνο, σύμφωνα με το οποίο στις αρχές Ιουλίου θα λειτουργούν συνολικά τέσσερα dark stores σε Καλλιθέα, Μαρούσι, Αργυρούπολη και Ψυχικό. Μέσα από το δίκτυό του, το Rabbit θα είναι -πολύ σύντομα- σε θέση να εξυπηρετεί τους καταναλωτές από τα βόρεια έως τα νότια προάστια της Αττικής…«στο τσακ μπαμ» -όπως είναι το moto της ομάδας!
Το Rabbit αναπτύσσει τόσο το δίκτυο όσο και την ομάδα του ραγδαία, ακολουθώντας τον ρυθμό ανάπτυξης του Q-Commerce στην Ελλάδα, τις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών που ζούνε σε πυκνοκατοικημένα αστικά κέντρα, όπως αυτό της Αθήνας.
Αξιοποιώντας αποκλειστικά τη δική του ομάδα διανομέων, το Rabbit παραδίδει καθημερινά, από Δευτέρα έως Κυριακή και από τις 8 το πρωί έως τα μεσάνυχτα, στην πόρτα των καταναλωτών, φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα, με ταχύτητα και κυρίως με συνέπεια και ευγένεια.
Πως λειτουργεί όμως το Rabbit; Εύκολα, γρήγορα και απλά! Μέσα από ένα σύγχρονο και εξαιρετικά φιλικό προς τον χρήστη app, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από περισσότερα από 2.000 προϊόντα και αγαπημένα brands, σε τιμές απόλυτα ανταγωνιστικές με εκείνες των super markets, τα οποία, οι διανομείς της εταιρείας παραδίδουν στην πόρτα τους γρήγορα, έγκαιρα και με χαμόγελο.
Και που οφείλεται η απήχηση του Rabbit; Απλούστατα, στο ότι προσφέρει κάτι περισσότερο από υπηρεσίες online market. Η φιλοσοφία του Rabbit και των ανθρώπων που αποτελούν την ομάδα του, ταυτίζεται απόλυτα με την κουλτούρα των πελατών του και τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Ανάγκες που ξεπερνούν το στοιχείο της διευκόλυνσης και ακουμπούν σε αξίες και αρχές, όπως τη συνέπεια, την ακεραιότητα, τον σεβασμό, καθώς και την ευγένεια απέναντι στον πελάτη και συνάνθρωπο. Σήμερα, οι καταναλωτές που ζούνε σε μεγάλα αστικά κέντρα, περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας τους online και είναι εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές αγορές. Το concept και η προσέγγιση του Rabbit, εκτός από το “convenience” προσδίδει το στοιχείο του “fun” στις online αγορές ειδών super market, τείνοντας να γίνει μια νέα «αγαπημένη καθημερινή συνήθεια» για χιλιάδες Αθηναίες και Αθηναίους.
Όπως σημειώνει η Αναστασία Μπόνου, Chief Operations Officer της εταιρείας «το Rabbit δεν δημιουργήθηκε ως άλλο ένα “quick delivery”. Όταν σχεδιάσαμε την εταιρεία και τον τρόπο λειτουργίας της, αποφασίσαμε ότι θέλουμε να είμαστε κάτι ξεχωριστό. Θέλουμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές κάτι παραπάνω από υπηρεσίες γρήγορης παράδοσης προϊόντων και αυτό το κάτι παραπάνω είναι μια συνολικά θετική και ευχάριστη εμπειρία. Το Rabbit, εκτός από τη διευκόλυνση που προσφέρει, δημιουργεί μια ολιστική εμπειρία συναισθημάτων. Χαρά για την ευκολία και τις καλές τιμές, ικανοποίηση από την ευρεία γκάμα προϊόντων, την εύκολη παραγγελία και την ταχύτητα παράδοσης, σιγουριά από την αξιοπιστία, την ποιότητα και τη συνέπεια, αλλά και την πληρότητα της ευγενικής εξυπηρέτησης. Το Rabbit λοιπόν, δεν είναι απλά μια υπηρεσία. Είναι μια μοναδική εμπειρία, που ήρθε για να διευκολύνει, να απλουστεύσει και να ομορφύνει με τον τρόπο του την καθημερινότητα των καταναλωτών της Αθήνας -για την ώρα- και σύντομα και άλλων αστικών κέντρων στην Ελλάδα και το εξωτερικό».