Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / “Αρκεί το Κριθαράκι να είναι MISKO”: Νέα επικοινωνία

“Αρκεί το Κριθαράκι να είναι MISKO”: Νέα επικοινωνία

Η MISKO παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της, αφιερωμένη σε ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα ζυμαρικών της ελληνικής γαστρονομίας, το Κριθαράκι. Ένα ζυμαρικό συνδεδεμένο με παραδοσιακές συνταγές αλλά και με μοντέρνο χαρακτήρα που εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Οι νέες ταινίες της καμπάνιας εμπνέονται από την καθημερινότητα και τους ερασιτέχνες μάγειρες, οι οποίοι έχοντας παρακολουθήσει αμέτρητες μαγειρικές εκπομπές και διαγωνισμούς, έχοντας περιηγηθεί ατελείωτες ώρες σε blogs και websites και έχοντας δοκιμάσει τις δυνατότητες τους κατά τη διάρκεια των lockdowns, έχουν γίνει ακόμα πιο απαιτητικοί και ειδικοί στα υλικά που χρησιμοποιούν στις μαγειρικές τους δημιουργίες. Για αυτό το λόγο, οι απαιτήσεις τους για ποιοτικά προϊόντα τους οδηγούν στο να εμπιστεύονται μόνο το Κριθαράκι της MISKO για το απόλυτο γευστικό αποτέλεσμα, είτε πειραματίζονται με την παραδοσιακή συνταγή για γιουβέτσι, είτε αναζητούν πιο εναλλακτικές προτάσεις μέσα από αρωματικά κριθαρότα.

Όποια και αν είναι η συνταγή, το κριθαράκι είναι μόνο MISKO, γιατί χυλώνει άψογα με κάθε είδους σάλτσα και δεν λασπώνει ποτέ. Επιπλέον, η MISKO επιλέγει 100% ελληνικά, υψηλής ποιότητας σιτάρια για το Κριθαράκι και όλα της τα προϊόντα.

Τις νέες ταινίες για τo MISKO Κριθαράκι, υπογράφει το creative agency Soho Square, σε παραγωγή της Ribeye production με σκηνοθέτη τον Γιάννη Κωσταβάρα.