Θετικό ήταν το πρόσημο για την Ioniki σε μια δύσκολη Covid χρονιά, πραγματοποιώντας αύξηση τζίρου μεγαλύτερη του 15%.
Κυρίαρχο ρόλο στην επιτυχημένη πορεία είχαν οι εξαγωγές, σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 30%. Το γεγονός αυτό συνδέεται άρρηκτα με την είσοδο του brand της Filosophy σε νέες αγορές με μεγάλους retailers στην Ευρώπη, USA, Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ιδιαίτερη συμβολή στο έργο αυτό έχει η σειρά Plant-Based και ο Nο1 κωδικός Greek Plant-based Beyond meat pie, μετά και από την συμφωνία που πραγματοποιήθηκε για την τοποθέτησή του στον όμιλο Costco, λανσάροντας στα παραρτήματα Costco UK, Costco Γαλλίας, Ιρλανδίας και Σουηδίας.
Αξιοσημείωτη είναι ακόμα η δυναμική είσοδός της, στα Group Casino της Γαλλίας, που απαριθμούν περισσότερα από 600 καταστήματα. Η συνεργασία με την Beyond meat αναπτύσσεται με την δημιουργία δύο νέων κωδικών που σύντομα θα είναι διαθέσιμοι στην Ευρώπη.
Παράλληλα, οι στόχοι των πωλήσεων στην ελληνική αγορά εκπληρώθηκαν επιτυχώς. Για το 2022, θα ενισχυθούν οι πωλήσεις της εταιρείας με την έναρξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες και θα δημιουργηθούν στο 1ο τρίμηνο, προϊοντικές επιλογές που θα ξεχωρίσουν. Το νέο αναπτυξιακό πλάνο θα υλοποιηθεί με την προσέλκυση νέων συνεργατών και στελεχών στο δυναμικό της εταιρείας.
Στη φωτογραφία, ο κ. Γιώργος Πορτοκαλίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.