Θετικά μηνύματα εκπέμπει και φέτος ο όμιλος αγορών ΕΛ.ΕΤ.Α (Ελληνική Εταιρεία Αγορών), καταγράφοντας αύξηση των μεριδίων αγοράς, ενίσχυση του δυναμικού του με νέα μέλη και επέκταση του δικτύου σούπερ μάρκετ με περισσότερα σημεία πώλησης.
Οπως αναφέρεται από την εταιρεία, το 2014 θα κλείσει για τις 394 επιχειρήσεις – μέλη της ΕΛ.ΕΤ.Α Α.Ε. με σταθεροποιημένο τζίρο στα 500 εκατ. ευρώ, προερχόμενος από 597 σημεία πώλησης. Ο όμιλος αγορών πρόσθεσε φέτος στο δυναμικό του 20 μικρομεσαίες αλυσίδες με 60 καταστήματα, ενώ παράλληλα ταυτοποίησε 7 σημεία πώλησης μελών του στα πρότυπα του δικτύου καταστημάτων «Proton», αυξάνοντας τα επώνυμα σούπερ μάρκετ σε 190.
Ο όμιλος αγορών, επέμεινε και το 2014 σε επενδυτικές πρωτοβουλίες με σκοπό την αναβάθμιση των κεντρικών αποθηκών του, τη βελτίωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τα μέλη του, τη δημιουργία νέων private label κωδικών με τα σήματα «Proton» και «Proton Ecomomy», την ανάπτυξη της μηχανογράφησης και τη χρηματοδότηση προγραμμάτων marketing με διαφημιστικές δράσεις, διανομή φυλλαδίων και προωθητικές ενέργειες.
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που μετέχουν στον όμιλο αγορών ΕΛ.ΕΤ.Α λειτουργούν καταστήματα με μέσο όρο έκτασης 250 τ.μ. το καθένα και με περίπου 150.000 τ.μ. επιφάνεια σε σύνολο, ενώ απασχολούν 4.500 υπαλλήλους. Από το δίκτυο της ΕΛΕΤΑ Α.Ε. διακινούνται περίπου 12.500 επώνυμοι κωδικοί και επιπλέον 570 κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας, εκ των οποίων οι 40 προστέθηκαν φέτος.
Για την καλύτερη στήριξη των μελών του, ο ΕΛ.ΕΤ.Α χρησιμοποιεί μια σειρά από εμπορικά «εργαλεία», όπως το πρόγραμμα ενιαίας ταυτότητας των καταστημάτων και το πρόγραμμα Πιστότητας, στο οποίο 120 μέλη του Ομίλου έχουν 70.000 εγγεγραμμένους πελάτες – κατόχους της κάρτας «Proton».
Ο γενικός διευθυντής της ΕΛ.ΕΤ.Α Α.Ε., κ. Χρήστος Πουρής, αναφερόμενος στη θετική πορεία της εταιρείας, τόνισε ότι «μέσω των κοινών αγορών που πραγματοποιεί ο Όμιλος για τις 394 αλυσίδες σούπερ μάρκετ – μέλη του, ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους, καθώς και τα περιθώριά τους να προσφέρουν στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων σε πραγματικά χαμηλές τιμές».
Εκτίμησε, δε, πως ο όμιλος αγορών «θα επιτύχει και το 2015 αύξηση των μεριδίων αγοράς, λόγω της δυναμικής παρουσίας του σε τουριστικές περιοχές της χώρας, αλλά και της ένταξης νέων μελών στην ομάδα του».
Ήδη η ΕΛΕΤΑ Α.Ε. διαπραγματεύεται με αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ώστε τις πρώτες εβδομάδες της νέας χρονιάς να εγγραφούν μέλη του ομίλου αγορών, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία του στη λιανική, αλλά και τη διαπραγματευτική του δύναμη έναντι των προμηθευτών.