Το νέο βίντεο με τίτλο “Μία Κίτρινη Ιστορία” αναδεικνύει την ποιότητα και την σημασία της μπανάνας Chiquita
Το κίτρινο χρώμα συνδέεται συχνά με την ευτυχία, την αισιοδοξία, τη δημιουργικότητα και το φως του ήλιου, συνεπώς δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ένα από τα χρώματα της Pantone για το 2021, είναι μια παλ απόχρωση του κίτρινου που ονομάζεται “Illuminating”, που επιδιώκει να μεταδώσει ένα μήνυμα ελπίδας. Για την Chiquita, το φωτεινό κίτρινο χρώμα αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή της να παρέχει στους καταναλωτές την καλύτερη γεύση και την ανώτερη ποιότητα μπανάνας στην αγορά. Έτσι, η Chiquita ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη νέα καμπάνια και παρουσιάζει ένα βίντεο που απεικονίζει την ομορφιά του κίτρινου και τον ρόλο της μπανάνας Chiquita στην καθημερινότητα.
Το εύθυμο βίντεο θα λανσαριστεί στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες της Chiquita σήμερα, μεταφέροντας τους λάτρεις της μπανάνας σε μια διάσταση όπου η γεύση, η χαρά και η ζωντάνια συνδυάζονται σε μια αρμονική και νόστιμη ισορροπία. Μετατρέποντας το κίτρινο χρώμα σε πρεσβευτή της, η Chiquita καλεί τους καταναλωτές σε ένα αισθητηριακό ταξίδι μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, όπου τα όρια μεταξύ αυθεντικότητας, φαντασίας και αισθητικής, ενώνονται σε μια μοναδική ιστορία που επικεντρώνεται στην αγάπη για τις μπανάνες.
«Στην Chiquita, αναγνωρίζουμε ότι το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο και οι λαμπερές κίτρινες μπανάνες μας προσφέρουν όχι μόνο ένα πολύ γευστικό σνακ και μία θρεπτική πηγή για τους καταναλωτές, αλλά και μια αίσθηση παράδοσης και νοσταλγίας για όσους έχουν απολαύσει τις μπανάνες μας σε διάφορα στάδια της ζωής τους,» δήλωσε ο Marc Speidel, Director of Sales and Market Coordination της Chiquita για τη Βόρεια Ευρώπη. «Ελπίζουμε ότι αυτό το νέο βίντεο θα φέρει χαρά στους λάτρεις της μπανάνας και θα εμπνεύσει τους καταναλωτές να βρουν νέους τρόπους να δημιουργήσουν γλυκές αναμνήσεις αυτό το καλοκαίρι με τις πεντανόστιμες, κίτρινες μπανάνες μας.»
Η Chiquita έχει μια διασκεδαστική και παιχνιδιάρικη ιστορία και στο παρελθόν έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από πρωτότυπες καμπάνιες, όπως οι «We are bananas», «Hello yellow», «Nobody has ever eaten a banana angry» και «Work on your curve». Από την πρώτη χρήση των τολμηρών μπλε αυτοκόλλητων το 1944 έως την παρουσίαση της Miss Chiquita, η εταιρεία είχε πάντα στόχο τη διάδοση του μηνύματος της χαράς μέσω της ανέμελης και δυναμικής αφήγησης. Με το «Yellow Story» η Chiquita συνεχίζει την παράδοση και προσφέρει χαμόγελα στους καταναλωτές, σε μια καμπάνια που θα τρέχει καθ’όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Οι μπανάνες Chiquita είναι πλούσιες σε πολύτιμες για τον οργανισμό βιταμίνες και μέταλλα, όπως η βιταμίνη Β12, ενώ είναι επίσης γεμάτες με φυτικές ίνες και φυσικά σάκχαρα που βοηθούν το σώμα να αισθάνεται όλη μέρα χορτάτο και δραστήριο. Οι μπανάνες είναι επίσης πλούσιες σε κάλιο, απαραίτητο για το χτίσιμο μυών και την προστασία της καρδιάς, καθιστώντας τες την τέλεια τροφή για έναν πιο υγιεινό και ολοκληρωμένο τρόπο ζωής.
Η ευκολία, η γλυκιά γεύση και η ευελιξία καθιστούν την μπανάνα Chiquita ένα καταπληκτικό σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας, που συμπληρώνει άριστα το πρωϊνό ή προσφέρει ένα υγιεινό, εναλλακτικό, επιδόρπιο. Για να ενθαρρύνει τους λάτρεις της μπανάνας να ανακαλύψουν νέους και δημιουργικούς τρόπους για να αξιοποιήσουν το φρούτο, η Chiquita έχει ετοιμάσει μια ποικιλία από εύκολες συνταγές με μπανάνες για το σπίτι. Από το κλασικό μπανανόψωμο έως τα γευστικά smoothies, υπάρχει μια συνταγή για κάθε γούστο.