Όποτε ακούμε τη λέξη ζυμαρικά δεν είναι τυχαίο ότι στο μυαλό μας έρχεται η λέξη MISKO. Παραδοσιακά οικογενειακά τραπέζια, new age συνταγές για να εντυπωσιάσουμε για τους φίλους μας, εκείνο το ισορροπημένο lunch που θα επιλέξουμε να πάρουμε μαζί μας στη δουλειά, έχουν όλα έναν κοινό παρανομαστή. Την απαράμιλλη γεύση και ποιότητα των ζυμαρικών MISKO. Γιατί για περισσότερα από 90 χρόνια, η MISKO είναι η γεύση που μας ενώνει.
Βασισμένη σε αυτή την παραδοχή, η MISKO κυκλοφόρησε μέσα στον Φεβρουάριο τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, «Η Γεύση που μας Ενώνει», μέσα από την οποία ενώνονται όλα τα πολύχρωμα food tribes. Mέσα από τη διαφημιστική ταινία αποδεικνύεται ότι όσο διαφορετικοί κι αν είμαστε στις διατροφικές μας προτιμήσεις, τελικά όλοι αναζητούμε τη γεύση και την ευχαρίστηση στο φαγητό, που η MISKO γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς να την προσφέρει.
Παράλληλα με τη νέα επικοινωνία, η MISKO λάνσαρε και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές ήρθαν για να τονίσουν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και η ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την έμπρακτη στήριξη της MISKO στην εγχώρια αγροτική οικονομία.
Μέσα από τη νέα της επικοινωνία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες, η MISKO, φώτισε με τον πιο άμεσο τρόπο το DNA της. Ένα DNA που σέβεται και διατηρεί ζωντανή την μακρά παράδοσή της στον κλάδο και που ταυτόχρονα κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον χωρίς να σταματά να ανανεώνεται, να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται στο σήμερα.