Την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2021 είχαν οι συμμετέχοντες στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά διαδικτυακά και σε αυτό έλαβαν μέρος, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το 2020 η Κρι Κρι σημείωσε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και είναι δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα*.
Για το 2021, η Κρι Κρι, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού**, επιφυλάσσει μεγάλες απολαυστικές εκπλήξεις και καινοτομίες στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα, τα ξυλάκια Master ενισχύονται με το καινοτόμο λανσάρισμα των Master Rich, των νέων παγωτών με μεγάλα απολαυστικά κομμάτια, τόσο στην επικάλυψη, όσο και στο εσωτερικό του παγωτού, σε δύο λαχταριστές γεύσεις, Salted Caramel και Cookies & Brownies. Tην οικογένεια Master Rich εμπλουτίζουν επίσης και τα νέα κύπελλα, ατομικά και μεσαία, σε δύο πλούσιες γεύσεις, Salted Caramel και Chocolate & Brownies.
Ακόμη, επεκτείνοντας την επιτυχημένη συνεργασία της με την ΙΟΝ, η Κρι Κρι λανσάρει το νέο Master NuCrema κύπελο με απολαυστικό παγωτό πραλίνας φουντουκιού και αυθεντική NuCrema ΙΟΝ, σε συσκευασία των 500ml και τον αγαπημένο μας πύραυλο Rodeo NuCrema σε πολυσκευασία των 4 τεμαχίων. Τέλος, στις αγαπημένες οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται ο νέος συνδυασμός γεύσεων Βανίλια-Φράουλα-Πραλίνα-Μπισκότο, και στις γρανίτες η νέα Top Fun με γεύση πορτοκάλι και popping candy.
Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2020, παρόλες τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη. Χάρη σε αυτές, έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε νέα καινοτόμα προϊόντα παγωτού και να εισερχόμαστε στη νέα δεκαετία με αυξημένη παραγωγική ικανότητα, τόσο για την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Με κεντρικό μήνυμα «Πάμε για μεγάλες απολαύσεις» κοιτάμε με αισιοδοξία το μέλλον και τη νέα χρονιά».
*MarketTrack Nielsen, 12/2020
**με πανελλαδική διανομή