Τα ξεχωριστά Coffee Business Awards 2020 για επαγγελματίες στον τομέα του καφέ πραγματοποιήθηκαν φέτος για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα, προσαρμοσμένα στις γενικότερες συνθήκες, αλλά χωρίς κανέναν συμβιβασμό σε σχέση με τον βασικό τους στόχο: την επιβράβευση των ηγετών της βιομηχανίας καφέ, ανάμεσα στους οποίους η Lavazza πάντοτε ξεχωρίζει.
Η Lavazza βραβεύθηκε στην κατηγορία “Coffee Creative Marketing Brand”, για την διάσημη πλέον καμπάνια της “More Than Italian”. Φτιαγμένη για να γιορτάσει την πραγματική εμπειρία ιταλικού καφέ σε όλες τις μορφές του, βασικός στόχος της καμπάνιας ήταν να αναδείξει το γεγονός πως η εμπειρία που προσφέρει ο καφές Lavazza αποτελεί κατάλληλη επιλογή για κάθε μέρος και κάθε στιγμή. Ένα τέτοιο οικουμενικό μήνυμα μπορεί να το μεταδώσει μόνο μια εταιρεία παγκόσμιου βεληνεκούς, με πρωτοποριακό πνεύμα και μοναδικό τρόπο σκέψης, όπως διαμορφώθηκαν ύστερα από τέσσερις γενιές εμπειρογνωμοσύνης στη δημιουργία νέων μιγμάτων, που κρατούν ζωντανή την ποιότητα αλλά και τον χαρακτήρα του αυθεντικού ιταλικού καφέ.
Η συνεχής προσπάθεια της Lavazza να επιδιώκει το άριστο μέσα από την εξέλιξη της τεχνογνωσίας της, την οποία αναπτύσσει συνεχώς σε όλες τις πτυχές της παραγωγής της, από τις μεθόδους παρασκευής των προϊόντων έως την μορφή στην οποία τα προσφέρει στην αγορά, έχει καταστήσει την ιταλική εταιρεία «κυρίαρχο στην αληθινή εμπειρία καφέ». Η Lavazza είναι έτσι σε θέση να ικανοποιεί όλα τα γούστα ακόμη και των πιο απαιτητικών λάτρεων του καφέ, προσφέροντας τους ένα ισορροπημένο χαρμάνι παράδοσης και καινοτομίας.
«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την βράνευση στην κατηγορία Brand Creative Marketing Brand», αναφέρει η Chiara Monforte, Marketing Manager της Lavazza για την Ελλάδα. «Στη Lavazza, εργαζόμαστε καθημερινά για να δώσουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να βιώσουν την εμπειρία ενός πραγματικού ιταλικού καφέ με το να απολαμβάνουν ένα προϊόν Lavazza της προτίμησής τους, όποιο κι αν είναι αυτό – και αυτή είναι και η φιλοσοφία πίσω από την καμπάνια “More than Italian”. Δεν πρόκειται απλώς για το κεντρικό μήνυμα της συγκεκριμένης καμπάνιας, αλλά για μία αξία που καθοδηγεί το πρωτοποριακό πνεύμα της εταιρείας μας και μας ωθεί να συνδυάζουμε την καινοτομία με την παράδοση, δημιουργώντας τον πιο αυθεντικό ιταλικό καφέ» συμπληρώνει η ίδια.
Η καμπάνια αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα εξαιρετικά στοιχεία που διακρίνουν τη Lavazza: μια σύγχρονη και εμβληματική μάρκα, ικανή να προσφέρει ένα τοπικό προϊόν απαράμιλλης ιταλικής ποιότητας και γεύσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Το φιλμ της καμπάνιας ανοίγει σε ένα μπαρ της Ιταλία, και εστιάζει στην ερώτηση μιας τουρίστριας που ζητά από τον μπάρμαν να δοκιμάσει έναν «πραγματικό ιταλικό καφέ». Στη συνέχεια, στο φιλμ προβάλλονται μία σειρά από αλυσιδωτά πλάνα, στα οποία χαρακτήρες από διαφορετικά μέρη του κόσμου δίνουν άλλοτε με χιούμορ και άλλοτε με ενθουσιασμό τη δική τους απάντηση στο ποιος είναι ο αληθινός ιταλικός καφές. Οι απαντήσεις που δίνονται μας γυρνάνε στο μπαρ από όπου όλα ξεκίνησαν και ο μπάρμαν αποκαλύπτει ότι ο μοναδικός αληθινά ιταλικός καφές, είναι της Lavazza.
Στα φετινά Coffee Business Awards, 82 κατηγορίες βραβείων και 11 τιμητικές διακρίσεις απονεμήθηκαν σε εταιρείες και προσωπικότητες του κλάδου που έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση των προϊόντων καφέ και των καφετεριών, καθώς και σε νεοφυείς επιχειρήσεις που διακρίθηκαν για τις καινοτόμες ιδέες και δραστηριότητες τους μέσα στον τελευταίο χρόνο. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου, με τη μορφή ψηφιακής εκδήλωσης.