Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / ΕΖΑ: Τιμητική Διάκριση για τον Αθανάσιο Συριανό στο 20ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων

ΕΖΑ: Τιμητική Διάκριση για τον Αθανάσιο Συριανό στο 20ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, έλαβε μέρος στο 20ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου στο κτήμα DIAMOND στην Ν. Κηφισιά, κατά τη διάρκεια του οποίου απoνεμήθηκε τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο της εταιρείας, Αθανάσιο Συριανό, ως Exceptional Manager 2020 από τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκο Παπαθανάση.

Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα τιμητική για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, καθώς επιβεβαιώνει την εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία του κ. Αθανάσιου Συριανού, ως επικεφαλής μιας μεγάλης ελληνικής επιχείρησης, με όραμα να διεκδικεί χώρο για την ελληνική μπίρα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και αποστολή να ενισχύει διαρκώς τις προσδοκίες των καταναλωτών για μπίρα εξαιρετικής ποιότητας, δημιουργώντας ταυτόχρονα προστιθέμενη αξία για τους μετόχους της και στηρίζοντας ουσιαστικά τους ανθρώπους της και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Ο κ. Αθανάσιος Συριανός, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ από καρδιάς τον Αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκο Παπαθανάση, καθώς και τους διοργανωτές του Συνεδρίου για αυτή τη μεγάλη τιμή. Η συγκεκριμένη διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο για μένα, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, τους ανθρώπους που μοιραζόμαστε καθημερινά το ίδιο μεράκι, το ίδιο πάθος, την ίδια αγάπη για εξαιρετική μπίρα άριστης ποιότητας και υψηλών προδιαγραφών. Η περίοδος που βιώνουμε είναι πρωτόγνωρη για όλους και γι’ αυτό ως εταιρεία προσπαθούμε διαρκώς να στηρίζουμε και να εμπνέουμε όχι μόνο τους ανθρώπους μας, αλλά και τους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται, χωρίς να χάνουμε λεπτό την αισιοδοξία μας.»

Επιπλέον, στο πλαίσιο της 20ης διοργάνωσης του Συνεδρίου, με θέμα «Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες απαιτούν νέους τρόπους συνεργασίας πωλήσεων, προωθήσεων και επικοινωνίας», αναλύθηκαν θέματα που αφορούν τις επιπτώσεις του Covid-19 στο αγοραστικό περιβάλλον, τις νέες προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το ψηφιακό περιβάλλον καθώς και πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε συνδυασμό με τις προσδοκίες των Πολιτών από τις επιχειρήσεις στη «νέα εποχή». Αξίζει να σημειωθεί πως στο Συνέδριο παραβρέθηκαν σημαντικοί εκπρόσωποι εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους.