Αύξηση πωλήσεων κοντά στο 1 εκατ. ευρώ εμφάνισε στη χρήση του 2019 η Pepsico – HBH με αποτέλεσμα αυτές να ανέλθουν στο ποσό των 44,746 εκατ. ευρώ, από 43,790 εκατ. ευρώ το 2018. Εν αντιθέσει με τις πωλήσεις το κόστος πωληθέντων μειώθηκε κατά 2.117.023,65 ευρώ, κυρίως λόγω του χαμηλότερου κόστους αγοράς εμπορευμάτων και υλών (€ 25.447.748,40 το 2019 έναντι € 26.721.055,98 το 2018), ενώ παρατηρήθηκε μείωση στα έξοδα διοίκησης κατά 371.567,66 Ευρώ και αύξηση στα έξοδα διάθεσης κατά 647.620,55 Ευρώ.
Έτσι το αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων για το 2019 ήταν ζημία 8.580.530,81 ευρώ και το 2018 ήταν ζημία 10.687.248,46 ευρώ.
Πέρυσι όμως η εταιρεία αύξησε σημαντικά και την έκθεση της προς τις Τράπεζες. Οι τραπεζικές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της ανήλθαν σε 34,8 εκατ. ευρώ από 25,949 εκατ. ευρώ και οι λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της στα 8,028 εκατ. ευρώ από 6,098 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2018.