Ο Άκης Κορωνάκης, στέλεχος με σημαντική εμπειρία στον τομέα του digital marketing, εντάσσεται στον όμιλο με κομβικό ρόλο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της «Γευσήνους»
Η «Γευσήνους», το μεγαλύτερο όνομα της μαζικής εστίασης στην Ελλάδα, ανακοινώνει την ενίσχυση της ομάδας της με τον Άκη Κορωνάκη στη νέα θέση του PR & Digital Engagement. Ο κ. Κορωνάκης διαθέτει σημαντική εμπειρία σε ανάλογα καθήκοντα, έχοντας στο παρελθόν συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες στους τομείς των Τροφίμων και Ποτών καθώς και της Φιλοξενίας και της Εστίασης.
Ο κ. Άρης Κωνσταντόπουλος, Marketing Director της «Γευσήνους» δήλωσε: «Υιοθετώντας έναν επικοινωνιακά εξωστρεφή χαρακτήρα, ο μεγαλύτερος όμιλος συστηματικής εστίασης της χώρας, βρίσκεται σε περίοδο ψηφιακού μετασχηματισμού των δραστηριοτήτων. Ο στόχος της «Γευσήνους» είναι η διαμόρφωση καινοτόμων επιχειρηματικών στρατηγικών, η αξιοποίηση των τεχνολογικών της πόρων αλλά και των δυνατοτήτων της ψηφιακής δικτύωσης, ώστε να προσεγγίσει με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο τους σύγχρονους πελάτες της και τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους».
Η «Γευσήνους» διαθέτει ηγετική παρουσία στο χώρο της εστίασης, οδηγώντας τις εξελίξεις σε ό,τι αφορά τις πιο πρόσφατες διατροφικές τάσεις αλλά και στην εν γένει προσέγγιση των πελατών. Προσδοκώντας στη συνεχή της εξέλιξη, επενδύει τόσο δομικά όσο και σε επίπεδο marketing ώστε να αναπτύσσει νέα προϊόντα που απαντούν στις δυναμικές απαιτήσεις του σύγχρονου και ενημερωμένου καταναλωτικού κοινού».