Συνολικά 4.289.000 χρήστες του Διαδικτύου έκαναν ηλεκτρονικές αγορές, το πρώτο εξάμηνο του έτους, με το ποσοστό των e-shoppers να φθάνει πλέον το 66%. Την ίδια στιγμή 4 στους 10 Έλληνες απαντούν ότι και μετά την άρση του lockdown συνεχίζουν να ψωνίζουν διαδικτυακά.
Μάλιστα, ο εγκλεισμός στο σπίτι φαίνεται ότι ώθησε τις μεγαλύτερες ηλικίες προς τον ψηφιακό κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι το πρώτο εξάμηνο του 2020 το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 55 έως 64 ετών, που ήταν συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 8% και έφτασε το 88%, από 81% το 2ο εξάμηνο του 2019.
Επίσης, το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 65 έως 74 ετών, που έκανε χρήση του Διαδικτύου κατά το 2ο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ήταν αυξημένο κατά 10% σε σχέση με έξι μήνες νωρίτερα, φθάνοντας το 66% από 60% το 2ο εξάμηνο του 2019. Στις νεότερες ηλικίες, δηλαδή 35 έως 44 ετών και 45 έως 54 ετών τα ποσοστά αύξησης ήταν σχεδόν αμελητέα (σ.σ. της τάξης του 1%).
Στο σύνολο δε του πληθυσμού, η χρήση του Διαδικτύου αυξήθηκε κατά 2% στη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του 2020, σε σχέση με έξι μήνες νωρίτερα, αναφέρει έρευνα της Focus Bari.