Ειδήσεις
Home / Retail / “Ανοσία” στον covid έχει το Γερμανικό λιανεμπόριο

“Ανοσία” στον covid έχει το Γερμανικό λιανεμπόριο

Σύμφωνα με στοιχεία της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας οι επιχειρήσεις λιανικών πωλήσεων κατέγραψαν, τον Αύγουστο σε σχέση με τον Ιούλιο αύξηση 3,4%, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019, άνοδο 3,7% και σε σύγκριση προς τον Φεβρουάριο του 2020, δηλαδή πριν ξεσπάσει η πανδημία, άνοδο 5,8%.
Οι λιανικές πωλήσεις τροφίμων, ποτών και προϊόντων καπνού παρουσιάζουν τον Αύγουστο 2020 σε σύγκριση προς τον ίδιο μήνα του 2019, αύξηση κατά 2,6%.  Οι λιανικές πωλήσεις σε Σούπερ-Μάρκετ και σε μεγάλες υπεραγορές παρουσιάζουν επίσης αύξηση κατά 2,9%, ενώ το εξειδικευμένο λιανεμπόριο σε φρούτα και λαχανικά, κρέας, προϊόντα αρτοποιϊας και ποτά αύξηση κατά 0,3%.
Στο λιανεμπόριο άλλων ειδών, εκτός των τροφίμων, οι πωλήσεις τον Αύγουστο τ.έ. παρουσιάζουν σημαντικές αυξήσεις κατά 4,5%. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στον τομέα και προϊόντα του διαδικτύου καθώς και στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών κατά 23,0% Το εμπόριο επίπλων, οικιακών συσκευών και δομικών υλικών παρουσιάζει σημαντική αύξηση κατά 8,1%. Αντίθετα το λιανεμπόριο κλωστοϋφαντουργικών ειδών, ειδών ένδυσης και υπόδησης και δερματίνων ειδών παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα, μειωμένο κατά -10,1%.