Τα αγαπημένα Snickers Bites της Mars, αναδείχθηκαν ως “Προϊόν της χρονιάς” στην κατηγορία “Chocolate Bites”, στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού προώθησης και επιβράβευσης της προϊοντικής καινοτομίας.
Συγκεκριμένα, 2.600 Έλληνες καταναλωτές ανέδειξαν τα Snickers Bites, ως το καλύτερο και πιο καινοτόμο προϊόν του 2020 στην αντίστοιχη κατηγορία, σύμφωνα με ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από την IRI.
Το Snickers, το θρυλικό brand της Mars, που φέτος γιορτάζει τα 90 χρόνια από την πρώτη ημέρα που συστήθηκε στους καταναλωτές παγκοσμίως, ήρθε και στην Ελλάδα το 1983 για να αποδείξει ότι “κανείς δεν είναι ο εαυτός του όταν πεινάει”. Ο μοναδικός και υπέροχα γευστικός συνδυασμός καραμέλας, φιστικιού, νουγκά και πλούσιας σοκολάτας του Snickers υπόσχεται να μην αφήσει κανέναν να βγει εκτός εαυτού!
Κατά την διάρκεια της τελετής παραλαβής του βραβείου για τα Snickers Bites, η Μαρία-Χριστίνα Ροσέσκου, Senior Brand Manager Confectionary της Mars, δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη βράβευση του νέου μας λανσαρίσματος του αγαπημένου brand Snickers. Η διάκριση των Snickers Bites στο πλαίσιο του θεσμού “Προϊόν της Χρονιάς” έχει μεγάλη αξία για εμάς καθώς προέρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές και αυτό μας τιμά ιδιαιτέρως. Ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ζαχαρωδών παγκοσμίως, βασικός άξονας της στρατηγικής μας είναι η προσφορά νέων και καινοτόμων προϊόντων στους καταναλωτές, που να ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και συνήθειες και τον σύγχρονο τρόπο ζωής” ενώ παράλληλα συμπλήρωσε: “Οι καλύτερες στιγμές είναι αυτές που περνάς με την παρέα σου, και επειδή οι φίλοι τα μοιράζονται όλα – ακόμα και τη σοκολάτα – τα Snickers Bites δείχνουν τον δρόμο σε αυτή την τάση, μαζί με τις μπουκίτσες M&M’s και Maltesers, Twix και Mars, που μπορεί κανείς να μοιραστεί με τους αγαπημένους του”.
Το βραβείο “Προϊόν της Χρονιάς” (Voted Product of the Year) είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς για την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών και οι διακρίσεις προκύπτουν μετά από ψηφοφορία του καταναλωτικού κοινού. Ο θεσμός διοργανώνεται σε πάνω από 40 χώρες ανά τον κόσμο με κύριο σκοπό να αναδεικνύει τα νέα καινοτόμα προϊόντα της αγοράς και να επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που τα δημιουργούν για την επένδυση και την πίστη τους στην καινοτομία. Τα προϊόντα που συμμετείχαν στον φετινό θεσμό αξιολογήθηκαν αρχικά από την Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών. Όσα διακρίθηκαν, συμμετείχαν στην Καταναλωτική Έρευνα, που πραγματοποίησε η IRI Ελλάδας σε ένα αντιπροσωπευτικό κοινό 2.600 ατόμων σε όλη τη χώρα.