Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Η Lavazza επιστρέφει στα γήπεδα τένις με νέα ομάδα brand ambassadors

Η Lavazza επιστρέφει στα γήπεδα τένις με νέα ομάδα brand ambassadors

Ο παγκόσμιος ηγέτης καφέ Lavazza επιβεβαιώνει την παρουσία του ως ο επίσημος καφέ του Australian Open με μια εξαιρετική ομάδα brand ambassadors. Η ανανέωση της πενταετούς συνεργασίας του εμπορικού σήματος με το τουρνουά που διοργανώνεται στη Μελβούρνη επιβεβαιώνει το δεσμό που δημιουργήθηκε μεταξύ του Ομίλου και του τένις. Από το 2015, η Lavazza είναι παγκοσμίως η μοναδική εταιρεία στο χώρο των ποτών και τροφίμων που συνεργάζεται με τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam και τον περασμένο Νοέμβριο υπέγραψε συμφωνία χορηγίας με τους Next Gen Atp Finals στο Μιλάνο.

Η επιστροφή της Lavazza στα παρκέ του Australian Open συμβαδίζει με τη στρατηγική διεθνοποίησης του σήματος της και εδραιώνει την παρουσία της εταιρείας σε μία από τις βασικές αγορές της, προσφέροντας μια αυθεντική ιταλική εμπειρία καφέ σε ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο.

«Η συνεργασία με το Australian Open είναι μια στρατηγική επιλογή για τη Lavazza σε μια εξαιρετικά δυναμική αγορά, όπως η Αυστραλία, όπου υπάρχει μια ακμάζουσα καλλιέργεια καφέ και η ποιότητα Made in Italy είχε πάντα μια ισχυρή έκκληση», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Lavazza Group, Marco Lavazza. «Η Lavazza επιστρέφει για μία ακόμη φορά στα γήπεδα τένις στη Μελβούρνη και επιβεβαιώνει την παρουσία της και φέτος στα τέσσερα τουρνουά Grand Slam, δίνοντας ζωή στο μεγαλύτερο κατάστημα καφέ παγκοσμίως με πάνω από ένα εκατομμύριο φλιτζάνια κάθε χρόνο. Οι αθλητικές χορηγίες παρέχουν έναν θεμελιώδη τρόπο για να μεταφέρουν τις αξίες του ονόματος μας σε ένα ευρύτερο κοινό, με εξατομικευμένες εμπειρίες καφέ με βάση τις καταναλωτικές συνήθειες και την τοπική παράδοση».

Η Lavazza συνεργάστηκε με το διεθνές τένις το 2011, όταν έκανε την πρώτη της εμφάνιση της στα γήπεδα του Wimbledon. Με τα χρόνια, οι κοινές αξίες της προσπάθειας για αριστεία, την καινοτομία σε συνδυασμό με την παράδοση και την τελετουργία, η εξωστρέφεια, η διασκέδαση και το πάθος, έχουν ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη συσχέτιση του ονόματος της με αυτό το άθλημα. Η εταιρεία έχει παρουσία στα κορυφαία τουρνουά τένις στον κόσμο, με στόχο την εξάπλωση και την προώθηση της πραγματικής κουλτούρας του ιταλικού καφέ με μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο, Για να προσεγγίσει τους νέους, αποφάσισε πρόσφατα να είναι χορηγός των Next Gen Finals του 2019.

Στο επιβλητικό σκηνικό στο πάρκο της Μελβούρνης, η Lavazza παρουσιάζει επισήμως την ομάδα Brand Ambassadors που παρουσιάζονται στη νέα διεθνή διαφημιστική καμπάνια «More than Italian». Η εταιρεία θα συνεργαστεί με αυτούς τους πολλά υποσχόμενους νέους παίκτες και τους μεγάλους πρωταθλητές τένις καθώς συνεργάζεται με τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam. Οι παίκτες που επελέγησαν για να λάβουν την υποστήριξη του Ομίλου στις επικείμενες προκλήσεις τους είναι το νέο ιταλικό φαινόμενο Jannik Sinner, ο πολλά υποσχόμενος Αυστραλός Alex De Minaur, η ρωσίδα Karen Khachanov και οι πρωταθλητές Angelique Kerber και Johanna Konta.

Με τους Brand Ambassadors της, η Lavazza αποφάσισε επίσης να συνεισφέρει στην πρωτοβουλία # Aces4BushFireRelief που αναδείχτηκε από την Tennis Australia για τις φονικές πυρκαγιές που πλήττουν  φέτος ολόκληρη τη χώρα. Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του τουρνουά, για κάθε άσσο που έχει πετύχει ένας από τους πρεσβευτές της, η Lavazza θα δωρίσει στον Ερυθρό Σταυρό για να βοηθήσει τις πληγείσες περιοχές. Η Lavazza θα δωρίσει επίσης ένα μέρος των εσόδων από την προμήθεια καφέ που πωλείται κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και θα κάνει ένα δώρο καφέ στις τοπικές κοινότητες που υποφέρουν από δυσκολίες.