Την έξοδό της από την Ελλάδα δρομολογεί η Pepsico και προς την κατεύθυνση αυτή βρίσκεται σε αναζήτηση εμφιαλωτή, ο οποίος θα αναλάβει την παραγωγή των προϊόντων της.
Τον τελευταίο χρόνο η εταιρεία φέρεται να έχει πραγματοποιήσει σειρά επαφών με τις περισσότερες εταιρείες εμφιάλωσης αναψυκτικών που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά (όπως Λουξ, ΕΨΑ, Βίκος κ.ά.). Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις αφορούν είτε την πώληση μέρους των δραστηριοτήτων της, είτε την παραχώρηση άδειας παραγωγής των σημάτων της, μέσω συμφωνίας franchise, με την υποχρέωση καταβολής royalties από την πλευρά του συμβαλλόμενου.
Με την κίνηση αυτή η Pepsico επιχειρεί να απεμπλακεί από μία επί μακρόν ζημιογόνο δραστηριότητα στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων της Icap, την περίοδο 2009-2013 η εταιρεία απώλεσε περίπου το 45% των πωλήσεών της, καθώς από 125,5 εκατ. ευρώ το 2009 έφθασε να έχει πωλήσεις 70 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013.
Ωστόσο, μέχρι σήμερα καμία από αυτές τις επαφές δεν έχει τελεσφορήσει, κυρίως λόγω των χαμηλών μεριδίων του brand Pepsi, στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, το δίμηνο Αυγούστου – Σεπτεμβρίου η PepsiCo κατέγραψε πτώση σε όλες τις περιοχές με αποτέλεσμα στο σύνολο της χώρας να υποχωρήσει στην 3η θέση με μερίδιο μόλις 6,8% από 7,3% το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν. Πάντως οι πωλήσεις της αν και στο σύνολο είναι πτωτικές κατέγραψαν άνοδο στα υπερμάρκετ και στα kiosks και πτώση στα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ και στα convenience stores. Ακόμη πιο ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία στην κατηγορία των αναψυκτικών τύπου cola. Και εκεί η εταιρεία, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen, παρουσιάζει πτώση, η οποία στο δίμηνο έφθασε στο -25,5% σε όγκο σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2013, ενώ στον Βορρά υποχώρησε στην 4η θέση κάτω από το μερίδιο των all others (μικροί εμφιαλωτές που δεν μετρώνται ξεχωριστά) το οποίο έφθασε στο 4%.