Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Η ΑΛΦΑ στην «κορυφή» της Ευρώπης με το τηλεοπτικό spot «Το Βήμα»

Η ΑΛΦΑ στην «κορυφή» της Ευρώπης με το τηλεοπτικό spot «Το Βήμα»

Η μπύρα ΑΛΦΑ με την τηλεοπτική καμπάνια «Το Βήμα» έφτασε στην «κορυφή» της Ευρώπης, καθώς βραβεύθηκε με Gold Effie στην κατηγορία Best of the Best Europe / FMCG, στα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας ΕFFIE AWARDS EUROPE.

Η καμπάνια της ΑΛΦΑ ανέδειξε, με έναν ιδιαίτερα συγκινητικό τρόπο, την αξία και την δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων, οι οποίες – παρά το πέρασμα του χρόνου και τις διαφορετικές συνθήκες που διαμορφώνουν τις ζωές μας – παραμένουν σταθερές. Ένας πατέρας και η κόρη του κάνουν ένα μικρό βήμα για να θυμίσουν στους εαυτούς τους την μεταξύ τους αγάπη και να ζήσουν μία ανεξίτηλη εμπειρία, μέσα από στιγμές που θα τους σημαδέψουν για πάντα.

Η κινηματογράφηση της ταινίας «άγγιξε» όλους όσους την είδαν. Το εμβληματικό τραγούδι του Στέφανου Κορκολή και η μοναδική ερμηνεία του Δημήτρη Μητροπάνου ένωσαν δύο ανθρώπους σε μία συγκινητική ιστορία.

Όπως δήλωσε ο κ. Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας: «Έχοντας ήδη βραβευθεί με το Grand Effie Hellas στην Αθήνα τον περασμένο Ιανουάριο, το να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στα Best of the Best της κατηγορίας FMCG στα βραβεία Effie Europe με την καμπάνια «Το Βήμα» της μπύρας ΑΛΦΑ, σημαίνει πάρα πολλά για εμάς. Καταρχήν, αποδεικνύεται πως οι εξαιρετικές δημιουργικές ιδέες χαράσσουν μία μεγάλη πορεία και ότι το mainstream μπορεί να λάβει επικές διαστάσεις! Μέσα από την καμπάνια αυτή, καταφέραμε να εξυψώσουμε ένα δυνατό insight που αντηχεί σε διεθνές επίπεδο: ότι κανείς δεν πρέπει να θεωρεί δεδομένες τις σχέσεις με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Επιπλέον, η καμπάνια «Το Βήμα» απεδείχθη πως ήταν μία ιδιαίτερα αποτελεσματική καμπάνια με σημαντική συνεισφορά στην εμπορική απόδοση της ΑΛΦΑ».

Η ιστορία ανέδειξε την επιθυμία του ανθρώπου να κάνει τα όνειρα αυτών που αγαπούν πραγματικότητα, ενώ βασιζόταν στις ανθρώπινες σχέσεις και όλα εκείνα που είμαστε ικανοί να κάνουμε για να δείξουμε στους αγαπημένους μας την πραγματική αξία που έχουν για εμάς, ακόμη και αν, ορισμένες φορές, τους θεωρούμε δεδομένους. Η προετοιμασία ενός γάμου, όπου ο πατέρας της νύφης προσπαθεί να μάθει να χορεύει για να καταφέρει να της χαρίσει μια από τις ομορφότερες στιγμές σε ένα από τα ορόσημα της ζωής της.

Η διαφήμιση που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από την Soho Square Athens, έκλεψε τις καρδιές κοινού και κριτικών αποδεικνύοντας ότι η διαφήμιση μπορεί να ξεδιπλώσει καταπληκτικές ιστορίες και ότι το μήνυμα μπορεί να είναι εξίσου ισχυρό με το προϊόν.