Η Lavazza, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες καφέ παγκοσμίως και η μόνη εταιρεία τροφίμων και ποτών που συνεργάζεται με τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam, είναι περήφανη που μοιράζεται το ιταλικό lifestyle του καφέ με τους επισκέπτες του French Open, στην καρδιά του γηπέδου Roland-Garros, όπου το αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα θα προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες να δοκιμάσουν μια επιλεγμένη γκάμα προϊόντων ¡Tierra!.
Είτε προτιμούν εσπρέσο, κρύο ρόφημα ή coffeetail, σε κάθε χώρο της Lavazza, συμπεριλαμβανομένων των μπαρ “Court 10 Café” και “Les Mousquetaires” , οι επισκέπτες θα βρουν εμπειρογνώμονες για να ανταλλάξουν ιδέες και να βρουν ποιοτικούς καφέδες που θα τους συναρπάσουν. Μέσα από αυτή την προσαρμοσμένη εμπειρία Lavazza, το τουρνουά θα γίνει πάλι φέτος το μεγαλύτερο «προσωρινό» μαγαζί καφέ, το οποίο προορίζεται για όλους τους λάτρεις της κίτρινης μπάλας.
Lavazza και ο κόσμος του τένις: Κοινές αξίες και Αμοιβαίο πάθος
Κατά την υπογραφή της συμφωνίας εταιρικής σχέσης το 2015, τόσο η Lavazza όσο και η γαλλική ομοσπονδία τένις εξέφρασαν την επιθυμία για μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η κοινή χρήση και η προώθηση αξιών όπως η αναζήτηση της αριστείας, της καινοτομίας, της διασκέδασης και, φυσικά, του πάθους έχουν δημιουργήσει ένα διαρκή δεσμό μεταξύ της Lavazza και του εξαιρετικού τένις.
Ήταν στο τουρνουά του Wimbledon το 2011k, όταν η συγγένεια μεταξύ Lavazza και τένις έφτασε σε μια κρίσιμη καμπή με την έναρξη μιας επίσημης συνεργασίας. Με τα χρόνια, ο Όμιλος Lavazza εδραίωσε τη θέση του και έδειξε το πάθος του για αυτό το άθλημα, καθιστώντας τον επίσημο καφέ και των τεσσάρων τουρνουά Grand Slam.
«Η επένδυση στον κόσμο του τένις έχει στρατηγική σημασία για τη Lavazza: το προφίλ του πελάτη της εταιρείας ταιριάζει απόλυτα με αυτό ενός υποστηρικτή του τένις και πέρα από αυτό αποτελεί μια σημαντική πλατφόρμα για την επικοινωνία της κληρονομιάς, των αξιών και των προϊόντων της εταιρείας” – είπε ο Giuseppe Lavazza, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Lavazza – Η συμμετοχή της Lavazza στο Roland Garros είναι σύμφωνη με τη στρατηγική της διεθνοποίησης της μάρκας και εδραιώνει την παρουσία του Ομίλου σε μία από τις σημαντικότερες αγορές του, προσφέροντας μια αυθεντική ιταλική εμπειρία καφέ σε όλες τις μορφές της».
Ο Roland–Garros, το εμβληματικό τουρνουά Grand Slam, στο οποίο σερβίρονται περισσότεροι από 460.000 καφέδες εσπρέσο
Με πάνω από 460.000 φλιτζάνια καφέ που σερβίρονται εν κινήσει και 300 baristas που εκπαιδεύονται στα 70 σημεία εξυπηρέτησης το 2018, το Roland-Garros κατέχει σίγουρα μια σημαντική θέση στην κατάταξη των τεσσάρων τουρνουά Grand Slam που συνεργάζονται με τη Lavazza. Φέτος, η Lavazza θα επανασυνδεθεί για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με τους λάτρεις του καφέ και του τένις, δημιουργώντας μια κοινή πρωτοβουλία με την Alixe Bornon, μία ταλαντούχο σεφ ζαχαροπλαστικής και τη δημιουργό του Les Belles Envies, του Παρισινού ζαχαροπλαστείου για αυτούς που θέλουν να απολαύσουν ένα γλυκό, φροντίζοντας την υγεία τους και μειώνοντας την καθημερινή κατανάλωση ζάχαρης.
Lavazza & Υψηλή Γαστρονομία, ένας νέος Πρέσβης
Σε πάνω από 120 χρόνια πάθους για καφέ, η Lavazza συνεργάστηκε πάντα με τους καλύτερους σεφ του κόσμου για να δημιουργήσει μοναδικές συνταγές με τον καφέ ως πρωταγωνιστή, καθιστώντας διαθέσιμη την τεχνογνωσία και το φυσικό ταλέντο της για να υποστηρίξουν πειραματισμούς. Η Alixe Bornon προσχώρησε στη λέσχη Lavazza Ambassadors Chefs στη Γαλλία, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στο γαλλικό τουρνουά δύο συνταγές γλυκεμικού δείκτη ελέγχου (GIC) σε συνδυασμό με έναν εξαιρετικό ζευγάρωμα καφέ, PERLE DE CAFÉ και COFFEE TIE-BREAK, μοναδικό μίγμα Lavazza ¡Tierra! Βραζιλία.