Η Pepsi® ανακοινώνει την παγκόσμια ποδοσφαιρική της καμπάνια 2019 υπό τη νέα διεθνή της πλατφόρμα και σλόγκαν, FOR THE LOVE OF IT. Η ενθάρρυνση όλων των ανθρώπων να προσπαθούν για αυτά που αγαπούν, FOR THE LOVE OF IT, μετουσιώνεται σε πράξη μέσω του πάθους της Pepsi για το ποδόσφαιρο, το οποίο και βρίσκεται στην καρδιά του brand για δεκαετίες. Σε όλo το φάσμα του εμπορικού σήματος, η φετινή εκστρατεία γιορτάζει τη συνεχιζόμενη συνεργασία της Pepsi με το UEFA CHAMPIONS LEAGUE, με δύο από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου μαζί για πρώτη φορά, αντιμετωπίζοντας ο ένας τον άλλο με το αληθινό διασκεδαστικό στυλ της Pepsi.
Με τον τέσσερις φορές πρωταθλητή του UEFA Champions, Leo Messi, και τον επιθετικό παίκτη των ρεκόρ και «Αιγύπτιο Βασιλιά», Mohamed Salah, η φετινή δημιουργική ιδέα, “Last Can Standing”, παρουσιάζει τους δύο εμβληματικούς επιθετικούς να συμμετέχουν σε μια διασκεδαστική μονομαχία πάθους και τεχνικής για ένα από τα αγαπημένα αναψυκτικά – μια απολαυστική Pepsi. Καθώς το ζευγάρι φτάνει μέχρι ένα απομακρυσμένο βενζινάδικο ανακαλύπτουν ότι υπάρχει μόνο ένα κουτί της Pepsi που έχει μείνει στο ψυγείο. Αυτό που ξεδιπλώνεται γρήγορα είναι μια σειρά γεμάτων δράση ποδοσφαιρικών τεχνασμάτων, προκλήσεων και επιδεξιοτήτων καθώς οι πρωταγωνιστές αναμετρώνται στήθος με στήθος για την πολυπόθητη κόλα.
«Ήταν πολύ διασκεδαστικό να κινηματογραφούμε το φετινό διαφημιστικό της Pepsi – είναι μια σκηνοθετική ιδέα με πολύ διασκέδαση και αρκετά ποδοσφαιρικά κόλπα. Ελπίζω η φετινή εκστρατεία να ενθαρρύνει τους οπαδούς του ποδοσφαίρου να αγκαλιάσουν το πάθος και την αγάπη τους για το παιχνίδι», δήλωσε ο Leo Messi.
«Είμαι πολύ ευτυχής που βλέπω τη συνεργασία με την Pepsi να εξελίσσεται σε παγκόσμια κλίμακα και είμαι ενθουσιασμένος για αυτά που έπονται», δήλωσε ο Mohamed Salah.
Ξεκινώντας σήμερα μέσα από την προετοιμασία για τον τελικό του UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2019 στη Μαδρίτη, 65 χώρες σε όλο τον κόσμο λανσάρουν τη φετινή ποδοσφαιρική δημιουργική καμπάνια συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικού περιεχομένου, ειδικά σχεδιασμένων συσκευασιών με βάση το σημείο πώλησης εκτός σπιτιού και εντός καταστημάτων σε όλα τα προιόντα Pepsi και Pepsi Black / MAX. Κατά την κινηματογράφηση της καμπάνιας του 2019, η Pepsi απαθανάτισε μερικές εκπληκτικές στιγμές στα παρασκήνια με τους Messi και Salah. Όπως αναμενόταν, τα πόδια των αθλητών ποτέ δεν απέχουν πολύ από μια μπάλα και η Pepsi άφησε τις κάμερες να κινηματογραφούν ώστε να απαθανατίσουν τις απαράμιλλες δεξιότητές τους – με επίκεντρο τόσο το γήπεδο όσο και την Pepsi. Το περιεχόμενο θα μοιραστεί αποκλειστικά στα social media.
«Κάθε χρόνο, η Pepsi στοχεύει στο να διασκεδάζει όλο και περισσότερο τους οπαδούς του ποδοσφαίρου και να αναδεικνύει τους ήρωες του παιχνιδιού με εκπληκτικούς και απροσδόκητους τρόπους», δήλωσε η Natalia Filippociants, Αντιπρόεδρος Marketing, Global Beverages, PepsiCo. «Η νέα πλατφόρμα FOR THE LOVE of IT είναι το μότο μας και συνδέει όλα όσα κάνουμε. Ως brand αγαπήσαμε και αξιοποιήσαμε αληθινά το πάθος των φίλων μας για το ποδόσφαιρο εδώ και δεκαετίες. Η φετινή εκστρατεία αντιλαμβάνεται την αγάπη των φιλάθλων για το απροσδόκητο στο παιχνίδι και ενώνει το άθλημα, τους παίκτες και τους ανθρώπους των αναψυκτικών σε όλο τον κόσμο με αγάπη».
Η Pepsi είναι υπερήφανος χορηγός του UEFA Champions League . Μείνετε συντονισμένοι για τον διαγωνισμό της Pepsi που θα στείλει τυχερούς καταναλωτές στον τελικό της Μαδρίτης.