Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΘΕΣγάλα: Πωλήσεις 30 εκατ. το 2018 – Νέα καταστήματα

ΘΕΣγάλα: Πωλήσεις 30 εκατ. το 2018 – Νέα καταστήματα

Πωλήσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ προβλέπεται να παρουσιάσει ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα το 2018, παρουσιάζοντας ήδη αύξηση πωλήσεων της τάξης του 15% το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Χαρακτηριστικό είναι ωστόσο ότι αυτή η αύξηση προκύπτει κυρίως από τα νέα προϊόντα που διατίθεντα τους τελευταίους μήνες στα σχετικά καταστήματα, καθώς στο φρέσκο γάλα, σημειώνεται άνοδος 5%, σε όγκο πωλήσεων, στο ίδιο διάστημα, διαθέτοντας μέσω των 62 καταστημάτων αυτόματων πωλητών σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη, 1.080 τόνους φρέσκο γάλα μηνιαίως. Και πάλι βέβαια η αύξηση είναι σημαντική, εάν συνυπολογιστεί η συνολική πτωτική τάση στις πωλήσεις φρέσκου γάλακτος στην αγορά, η οποία, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, παρουσιάζει αρνητική μεταβολή κατά 4,7% από το 2016 στο 2017.

«Προσδιορίζουμε τρεις βασικούς λόγους για την ανοδική πορεία των πωλήσεών μας, παρά τη συνολική πτωτική τάση της αγοράς: πρώτον, οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τη σχέση ποιότητας – τιμής που τους προσφέρουμε καθώς και την ευκολία αγοράς, 24 ώρες το 24ώρο. Δεύτερον, η προσθήκη των νέων καταστημάτων ΘΕΣγάλα συν, μεγάλωσε το κωδικολόγιό μας και τις επιλογές για τους καταναλωτές και λειτουργεί θετικά για την αύξηση επισκεψιμότητας και στους αυτόματους πωλητές. Τρίτον, η ενίσχυση και διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων μας μέσα από συνεργασίες με τη μέθοδο franchise, δημιούργησε εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη δυναμική στα καταστήματά μας» αναφέρει ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα, Θανάσης Βακάλης.

Αντίστοιχη αύξηση καταγράφει ο ΘΕΣγάλα και στον συνολικό του τζίρο, ο οποίος για το 2018 αναμένεται να φτάσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 26 εκατομμυρίων ευρώ το 2017. Η αύξηση του τζίρου οφείλεται τόσο στην αύξηση πωλήσεων, όσο και στην ενσωμάτωση των νέων καταστημάτων ΘΕΣγάλα συν, τα οποία διαθέτουν σήμερα περισσότερους από 120 κωδικούς προϊόντων από συνεταιρισμούς και Έλληνες παραγωγούς. Επιπλέον, το 2017 αποτέλεσε την χρονιά όπου αναπτύχθηκαν οι συνεργασίες μέσω της μεθόδου franchise, διαδικασία που συνεχίζεται έως και σήμερα.

 

Το κόστος επένδυσης ανά κατάστημα

Όπως αναφέρεται από τον Συνεταιρισμό, η διαδικασία εύρεσης νέων συνεργατών αφορά τόσο στα υπάρχοντα καταστήματα, όσο και σε πρόσθετες χαρτογραφημένες από τον Συνεταιρισμό περιοχές, με στόχο την κάλυψη της συνεχούς αυξανόμενης ζήτησης για τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΘΕΣγάλα.

Χαρακτηριστικό του εγχειρήματος του ΘΕΣγάλα για την επέκταση του δικτύου του, αποτελεί το γεγονός ότι η μεταβίβαση των υπαρχόντων καταστημάτων του στους συμμετέχοντες επενδυτές απευθύνεται σε ήδη εξασφαλισμένη και σταθερή πελατεία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την αποκλειστικότητα της γεωγραφικής κάλυψης. Επιπρόσθετα στο σχεδιασμό του ΘΕΣγάλα υπάρχει και η δημιουργία επιπλέον 30 καταστημάτων στην Αττική.

Μέση τιμή πώλησης για τη Θεσσαλονίκη, στην οποία έχουν μείνει διαθέσιμα λίγα ακόμη καταστήματα, είναι στις 95.000 ευρώ ενώ για την Αθήνα κυμαίνεται περίπου στις 120.000 ευρώ. Η τιμή διαμορφώνεται ανάλογα με τις πωλήσεις του καταστήματος, το σημείο εγκατάστασης και το μέγεθος του καταστήματος.

Ταυτόχρονα αναπτύσσεται και το δίκτυο της υπηρεσίας διανομής κατ οίκον “το θες σπίτι σου” όπου όλα τα προϊόντα των συνεταιριστικών γωνιών (είτε με τηλεφωνικές παραγγελίες είτε μέσω του e-shop) παραδίδονται αυθημερόν, στις περιοχές όπου υπάρχουν τα καταστήματα ΘΕΣγάλα συν.