Με οριακή άνοδο έκλεισε ο Φεβρουάριος για το οργανωμένο λιανεμπόριο σε όρους αξίας, μετά από έναν πτωτικό Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Ειδικότερα, οι πωλήσεις τον Φεβρουάριο στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 0,5%, εμφανίζοντας επί της ουσίας σταθερότητα, ενώ τον Ιανουάριο είχαν κινηθεί πτωτικά κατά 1,1%.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της IRI, άνοδο καταγράφουν μόνο οι πωλήσεις τροφίμων, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες κινούνται πτωτικά. Πτωτικά κινούνται επίσης κάποιες υποκατηγορίες τροφίμων κ αι ποτών. Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, τα αλκοολούχα ποτά καταγράφουν πτώση κατά 6,7%, τα μαγειρικά συμπληρώματα κατά 4,7% και ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής με πτώση 2,1%. Aντιθέτως, την πρωτιά σε θετική μεταβολή εμφανίζουν τα κατεψυγμένα προϊόντα.
Πτωτικά κινούνται επίσης οι επιμέρους κατηγορίες στα προϊόντα household όπως είναι τα καθαριστικά και απορρυπαντικά.