Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Vivartia: Αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς

Vivartia: Αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς

Aύξηση πωλήσεων κατά 3,1%  παρουσίασε ο όμιλος Vivartia στο εννεάμηνο της χρήσης, φθάνοντας τα 446,2 εκατ. ευρώ,  έναντι 432,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2013. Ο όμιλος διατήρησε την ηγετική του θέση στους κύριους τομείς δραστηριότητας, τόσο στην αγορά του φρέσκου γάλακτος (33,2% μερίδιο αγοράς) όσο και στην αγορά των κατεψυγμένων λαχανικών (62,3% μερίδιο αγοράς). Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη συνολική αγορά γαλακτοκομικών στην Ελλάδα ενισχύθηκε στο 25,8% (έναντι 25,5% το εννεάμηνο 2013). Η αύξηση πωλήσεων σε συνδυασμό με τις ενέργειες εξορθολογισμού του κόστους και βελτίωσης της αποδοτικότητας συνέτειναν στη σημαντική ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA (υπερδιπλασιασμός κερδών στα €22,1εκ έναντι €8,9εκ το εννεάμηνο 2013).