Ο Όμιλος Ferrero Group και οι θυγατρικές του (εφεξής “Ferrero”), ένας όμιλος με παγκόσμια παρουσία στην αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωδών προϊόντων, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο της συμφωνίας για την εξαγορά του κλάδου γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ, έναντι $ 2,8 δισεκατομμυρίων μετρητοίς, οι πωλήσεις του οποίου, το 2016, ανήλθαν στα $ 900 εκατομμύρια, περίπου.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero αποκτά περισσότερα από 20 brands με πλούσια ιστορία και υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά, όπως μεταξύ άλλων τα Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, και Wonka®, και επιπλέον το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch® για γλυκίσματα και άλλες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και σήματα ζαχαρωδών όπως τα SweeTarts®, LaffyTaffy®, και Nerds®.
Με τη συμφωνία αυτή, η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική Αγορά, στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac®, οι πραλίνες Ferrero Rocher®, η πραλίνα φουντουκιού Nutella® και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London, καθώς και μέσω της Ferrara Candy Company, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από θυγατρική του Ομίλου Ferrero και διαθέτει σήματα όπως τα Trolli®, Brach’s® και Black Forest®Gummies.
Η Ferrero αποκτά τις παραγωγικές μονάδες, με το αντίστοιχο προσωπικό, της Nestlé U.S. στο Bloomington, Franklin Park και την Itasca, στο Ιλινόις, ενώ οι λειτουργικές δραστηριότητες παραμένουν στο Glendale της Καλιφόρνιας, αλλά και στα υπάρχοντα γραφεία της εταιρείας στο Ιλινόις και το Νιού Τζέρσεϋ.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Giovanni Ferrero, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Ferrero, ανέφερε τα εξής: “Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestlé U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα. Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με τη μέχρι σήμερα δραστηριότητα της Ferrero στην αμερικανική αγορά, στην οποία περιλαμβάνεται και η πρόσφατη εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company, μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε σημαντικά τη θέση μας, προσφέροντας στους καταναλωτές ακόμη περισσότερα, υψηλής ποιότητας, προϊόντα σοκολάτας, ζαχαρωδών και εποχικών γλυκισμάτων, ενώ και παράλληλα δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης του Ομίλου στη μεγαλύτερη Αγορά του κλάδου, παγκοσμίως. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε στην οικογένεια Ferrero τη, γεμάτη ταλέντο, ομάδα της Nestlé και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη όλων των προϊόντων και όλων των σημάτων του Ομίλου σε αυτή την εξαιρετικά ελκυστική και στρατηγικής σημασίας αγορά.”
“Η δέσμευσή μας να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας και τους καταναλωτές στη Β. Αμερική ενισχύεται σημαντικά, μέσα από την προσθήκη στη γκάμα των προϊόντων μας τόσο ισχυρών brands σοκολατοειδών και γλυκισμάτων,” δήλωσε ο κ. Lapo Civiletti, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ferrero.
Η εξαγορά υπόκειται στους συνήθεις όρους ολοκλήρωσης, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων εγκρίσεων από τις ρυθμιστικές Αρχές και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περί τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2018.
Σύμβουλοι της Ferrero στο συγκεκριμένο έργο ήταν οι Credit Suisse Securities, Davis Polk, Wardwell LLP και Lazard.
Νωρίτερα γράφαμε:
Στην Ferrero κατέληξε τελικά ο κλάδος ζαχαρωδών της Nestle στις ΗΠΑ. Η ιταλική εταιρεία, η οποία πραγματοποίησε δυο αξιοσημείωτες εξαγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα στους 10 προηγούμενους μήνες (την Ferrara Candy τον Οκτώβριο και την Fannie May Confections Brands τον Μάρτιο), θα καταβάλει 2,91 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για το τμήμα της Nestle, που περιλαμβάνει brands όπως τα Butterfinger και Raisinets.
Σύμφωνα με τη Ferrero, η εξαγορά θα ολοκληρωθεί προς το τέλος του τρέχοντος τριμήνου και θα την καταστήσει την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ζαχαρωδών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Την ίδια στιγμή, η Nestle δήλωσε πως το εν λόγω τμήμα συγκέντρωσε πωλήσεις που άγγιξαν το 1 δισ. δολάρια το 2016.
“Σε συνδυασμό με τις πρόσφατες εξαγορές μας, η νέα κίνηση που κάνουμε θα μας προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ και τη δυνατότητα να διευρύνουμε την προσφορά ποιοτικών προϊόντων προς τους πελάτες μας. Ταυτόχρονα, παρουσιάζονται μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στη μεγαλύτερη αγορά ζαχαρωδών του κόσμου” σχολίασε για το deal με τη Nestle ο executive chairman της Ferrero, Giovanni Ferrero.
Το deal προσθέτει περισσότερα από 20 νέα brands στο portfolio της Ferrero στις ΗΠΑ, ενώ στους όρους περιλαμβάνεται και η απόκτηση των εγκαταστάσεων παραγωγής σε Bloomington και Itasca, που βρίσκονται στο Ιλινόις.
Από την πλευρά της, η Nestle ξεκαθάρισε πως παραμένει “πλήρως δεσμευμένη στην ανάπτυξη των διεθνών επιχειρήσεων ζαχαρωδών και ιδιαίτερα σε αυτή της παγκόσμιας μάρκας Kit Kat”.