H Lacta παρουσιάζει την νέα της επικοινωνία η οποία επιχειρεί να απαντήσει σε ένα από τα ερωτήματα που έχουν απασχολήσει τον άνθρωπο: «Τι είναι η αγάπη;» Η ερώτηση που πραγματεύεται η νέα καμπάνια της Lacta αποτελεί και μια από τις πλέον δημοφιλείς αναζητήσεις διεθνώς στο Google.
Πάνω σε αυτό το μοναδικό για την ανθρωπότητα ερώτημα κτίζει την επικοινωνία της η Lacta, η οποία φέρνει στο προσκήνιο ένα από τα πιο επίκαιρα αντικείμενα συζήτησης παγκοσμίως που είναι η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης. Η νέα επικοινωνία της Lacta ξεκινάει με μια νέα διαφημιστική ταινία και θα κορυφωθεί με την κυκλοφορία της νέας ωριαίας τηλεταινίας της Lacta, με τίτλο “Η γεύση της αγάπης”, στο Internet και στην τηλεόραση, στις 14 Φεβρουαρίου, ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν ο Φάνης Μουρατίδης και η Φιόνα Γεωργιάδη, αλλά και το ζευγάρι της τηλεοπτικής διαφήμισης, Δημήτρης Κίτσος και Μελισσάνθη Μάχουτ.
Η Lacta, μέσα από μία ιστορία αγάπης που μας ταξιδεύει στον χρόνο, μάς θυμίζει ότι η αληθινή αγάπη αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες διαφορές ανθρώπινης φύσης και τεχνητής νοημοσύνης. Η ιστορία τόσο του διαφημιστικού όσο και της ταινίας εξελίσσεται στο έτος 2038 όπου ένας άνδρας ζει με ένα ανθρωποειδές ρομπότ με τη μορφή μιας όμορφης κοπέλας που μπορεί να προβλέπει κάθε του επιθυμία. Όλα όμως αλλάζουν όταν το λειτουργικό της σύστημα αναβαθμίζεται με Τεχνητά Συναισθήματα και επιθυμεί να μάθει πλέον «τι είναι η αγάπη».
Επιπλέον, η digital διάστασή της επικοινωνίας επιχειρεί να δώσει μία απάντηση με τη βοήθεια πραγματικής τεχνητής νοημοσύνης. Η ELLi, το ρομπότ της τηλεοπτικής διαφήμισης, είναι αυτή που προσκαλεί και τους χρήστες του Internet σε δράση, μέσω μιας πρωτότυπα στοχευμένης καμπάνιας στα Social Media. Ενώ η ELLi ξέρει τα πάντα, δεν μπορεί να καταλάβει τι είναι η αγάπη και ζητά από τους χρήστες του site να την βοηθήσουν να μάθει.
Έτσι, οι επισκέπτες του site thetasteoflove.gr μπορούν να δώσουν τη δική τους ερμηνεία στο ερώτημα, ανεβάζοντας μια φωτογραφία ή μια σκέψη τους που δείχνει τι είναι για αυτούς η αγάπη. Η πληροφορία στη συνέχεια αναλύεται από λογισμικό με τεχνολογία Artificial Intelligence σε συνεργασία με την Google. Οι συμμετοχές συσχετίζονται με αυτές χιλιάδων άλλων χρηστών, μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και απεικονίζονται σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προκειμένου να αναδυθούν κοινά στοιχεία για το τι είναι για όλους μας η αγάπη.
Η κυρία Αθηνά Ποπώφ, Διευθύντρια Marketing Σοκολάτας για Ελλάδα και Ιταλία δήλωσε: «Η νέα καμπάνια της Lacta μιλάει στην καρδιά μέσα από έναν δίαυλο τεχνητής νοημοσύνης που προσπαθεί να δώσει απάντηση σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο επίκαιρα ερωτήματα που έγιναν ποτέ: «Τι είναι η αγάπη;». Αλλά όσο και αν προσπαθεί, δεν μπορεί να νιώσει τη δύναμη της αγάπης και να γευτεί Lacta. Ίσως γιατί τελικά αγάπη, σημαίνει… να ζεις!»
Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Άκη Πολύζου σε σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά από μια ιστορία του Πάνου Σαμπράκου.
Η νέα διαφημιστική ταινία εκτός από την τηλεόραση είναι διαθέσιμη στο Facebook και στο Youtube.