Τρεις φορές διακρίθηκε η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ στα φετινά Made in Greece Awards, στα οποία συμμετείχαν συνολικά 90 εταιρείες από διάφορους κλάδους.
Συγκεκριμένα η ΔΩΔΩΝΗ έλαβε τρεις επαίνους στις κατηγορίες «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν», «Καινοτόμο Προϊόν» και «Εξαγωγική Αριστεία Καταναλωτικού Προϊόντος» με κύριο όχημα τη φέτα ΔΩΔΩΝΗ, τη Νο1 επώνυμη φέτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας:
“Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά 100% ελληνικό γάλα και αγνές πρώτες ύλες για την παραγωγή ποιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων, οι νέες αυτές βραβεύσεις επιβεβαιώνουν ακόμη μία φορά την ηγετική θέση της φέτας ΔΩΔΩΝΗ στην εγχώρια αγορά και αποδεικνύουν έμπρακτα την προσήλωση της εταιρείας στην παραγωγή αυθεντικών 100% ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων που ξεχωρίζουν και διακρίνονται για την υψηλή τους ποιότητα και την αυθεντική γεύση, τη Γεύση του Καλού.
Επιπλέον, αποτελούν σημαντική αναγνώριση της εξαγωγικής δραστηριότητας που διαθέτει η εταιρεία σε 45 χώρες και στις 5 ηπείρους, μεταφέροντας καθημερινά τη Γεύση του Καλού στα τραπέζια των Ελλήνων και διεθνών καταναλωτών”.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής και τους επαίνους για την εταιρεία παρέλαβε η κυρία Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager της ΔΩΔΩΝΗ. Τα Made in Greece Awards διοργανώνονται κάθε δύο χρόνια από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brand names). Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία. Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων της (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.