Στην πώληση του brand τσαγιού Tazo, προχωρά η Starbucks, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να εστιάσει στη βασική της δραστηριότητα.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υποβαθμίζει τις προβλέψεις της για την ανάπτυξη των μακροπρόθεσμων κερδών, καθώς εμφάνισε συγκρίσιμες πωλήσεις κάτω του στόχου και απρόσμενη μείωση εσόδων.
Τώρα η Starbucks αναμένει ρυθμό ανάπτυξης 12% των κερδών ανά μετοχή τα προσεχή έτη, από 15%-20% που ανέμενε προηγουμένως.
Η πώληση της Tazo έρχεται μόλις λίγους μήνες μετά το κλείσιμο του τελευταίου από τα καταστήματα τσάι Teavana που ανήκαν στην Starbucks. Η Unilever θα καταβάλει το ποσό των 384 εκατ. δολάρια για την εξαγορά του brand Tazo.
Για το δ’ τρίμηνο, οι πωλήσεις καταστημάτων Starbucks που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο αυξήθηκαν 2% παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ, οι αντίστοιχες πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 2%, κάτω από το στόχο του 5% της εταιρείας.