Αύξηση πωλήσεων ανακοίνωσε η Unilever για το γ΄ τρίμηνο, ωστόσο ο κολοσσός των καταναλωτικών προϊόντων δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ειδικότερα, ολλανδοβρετανικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του γ΄ τριμήνου αυξήθηκαν 2,6% στα 13,2 δισ. ευρώ, από 3,2% ένα χρόνο νωρίτερα.
“Οι ανεπτυγμένες αγορές εμφάνισαν μεγάλες προκλήσεις”, με τις αλυσίδες λιανικής να ακυρώνουν παραγγελίες μετά τους τυφώνες σε Φλόριντα και Τέξας, δήλωσε ο Chief Financial Officer, Graeme Pitkethly.
Συνολικά, οι πωλήσεις στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής υποχώρησαν 2,9%, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, Κίνα και Ινδία έδειξαν σημάδια βελτίωσης.
Η εταιρεία πάντως επιβεβαίωσε το guidance για αύξηση 3%-5% των πωλήσεων στο σύνολο του έτους.