Στα “χέρια” της οικογένειας Παντελιάδη, περνά σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr, το brand κατίκι Δομοκού. Το συγκεκριμένο brand ανήκει στην Δομοκός ΑΕ θυγατρική εταιρεία της αλλαντοβιομηχανίας Π.Γ. Νίκας η οποία έχει περάσει στον έλεγχο της Givenrise συμφερόντων της Chipita του κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου. Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, οι δύο πλευρές βρίσκονται ένα βήμα πριν τις τελικές υπογραφές, οι οποίες αναμένεται να «πέσουν» την ερχόμενη Δευτέρα. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο αν το συγκεκριμένο brand θα περάσει στην εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη ή αν θα μπει κάτω από την ομπρέλα της Quality Brands International (QBI) η οποία ελέγχεται από κοινού, από την ΟΠΤΙΜΑ και από τον ιταλικό όμιλο Granarolo (κατέχει το 50,01% της QBI).
Η οικογένεια Παντελιάδη, η οποία εκτός από την ΟΠΤΙΜΑ, την QBI και την ΗΠΕΙΡΟΣ ελέγχει και τις αλυσίδες METRO και My Market, έχει δηλώσει την πρόθεσή της να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στις εξελίξεις στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας και δη των τυροκομικών. Πριν από λίγους μήνες, και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης της συνεργασίας της ΟΠΤΙΜΑ με τον ιταλικό όμιλο Granarolo ο κ. Στέφανος Παντελιάδης διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ είχε δηλώσει: «έχουμε συζητήσει με τους Ιταλούς επενδυτικές ευκαιρίες εξαγορών εγχώριων εταιρειών παραγωγής γαλακτοκομικών, όπως το ελληνικό γιαούρτι, ωστόσο θεωρούμε πως δεν ήρθε ακόμη η κατάλληλη στιγμή για να προχωρήσουν σημαντικά deals”. Ο ίδιος τότε είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο μέσα στους επόμενους 12-24 μήνες να υπάρξει κάποια εξέλιξη και σε αυτό το μέτωπο.
Η αγορά τυροκομικών προϊόντων στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου εμφάνισε αύξηση τζίρου 3,5% (πηγή: Nielsen) με αποτέλεσμα αυτός να ξεπεράσει τα 144 εκατ. ευρώ. Οι μεγάλοι κερδισμένοι ήταν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (+8%), η ΦΑΓΕ (+16,2%), και η ΟΠΤΙΜΑ (+28,3%) ενώ πτώση 8,2% εμφάνισε ο τζίρος της ΗΠΕΙΡΟΣ, της Friesland Campina (-4,2%) της Μινέρβα (-11,5%) και της ΜΕΒΓΑΛ (-13,6%).
Πηγή: capital.gr