Με σύνθημα «Τώρα έχεις επιλογή», το yoda.gr, είναι το πρώτο κατάστημα πώλησης καταναλωτικών προϊόντων που δίνει την επιλογή χρήσης χάρτινης σακούλας για τη μεταφορά των προϊόντων του.
Προωθώντας στην πράξη το πλέον σημαντικό ζήτημα της μείωσης κατανάλωσης λεπτών πλαστικών σακουλών, το yoda.gr προχώρησε στην παρότρυνση των καταναλωτών του να κάνουν χρήση της χάρτινης σακούλας, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, σε συνέχεια της σχετικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας, για την οποία πρόσφατα το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, σε συνεργασία με αλυσίδες φυσικών καταστημάτων έχουν πραγματοποιήσει καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών.
Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Οδηγία σημειώνει την ανάγκη λήψης μέτρων από τα κράτη μέλη, τα οποία υποχρεούνται να εξασφαλίσουν ότι το ετήσιο κατά κεφαλήν επίπεδο κατανάλωσης δεν θα υπερβαίνει τις 90 λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς το αργότερο μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2019 και τις 40 λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς αντίστοιχα μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, θα πρέπει η κατανάλωσή τους στην Ελλάδα να μειωθεί κατά 80% ως το 2019 και 90% ως το 2025.
Η πρωτοβουλία «Τώρα έχεις επιλογή» , αποτελεί ένα πρώτο σημαντικό μέτρο, κίνητρο για τον περιορισμό της χρήσης λεπτών πλαστικών σακουλών μεταφοράς προϊόντων, δεδομένης της συσσώρευσης των απορριμμάτων συσκευασιών και της ανάγκης υλοποίησης δράσεων για τη διατήρηση ενός καθαρού περιβάλλοντος.
Είναι μια πρώτη περιβαλλοντική προσπάθεια, στην οποία το yoda.gr καλεί τους καταναλωτές του να συμμετέχουν, προσφέροντας ταυτόχρονα μια αγοραστική εμπειρία, στην οποία ο καταναλωτής απολαμβάνει άριστη εξυπηρέτηση και άμεση παράδοση την ώρα και την ημέρα που επιλέγει.
Το yoda.gr, αποτελεί ένα αμιγώς online supermarket, χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, ξεκινώντας επίσημα τη λειτουργία του από τον Νοέμβριο 2016 και στοχεύοντας στην διεύρυνση του συνόλου της αγοράς του online λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Πλέον έχει καταφέρει να παρουσιάζει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων ανά μήνα, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς του, στοιχείο το οποίο δείχνει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.