Ειδήσεις
Home / Retail / ΑΒ Βασιλόπουλος: Έξι νέες διακρίσεις στα σελφ σερβις Excellence Awards

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έξι νέες διακρίσεις στα σελφ σερβις Excellence Awards

H AB Βασιλόπουλος,απέσπασε πέντε νέα βραβεία και μία τιμητική διάκριση, στα «σελφ σέρβις Excellence Awards 2017», τη διοργάνωση θεσμό που επιβραβεύει τις καλύτερες πρωτοβουλίες των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών τους, καθώς και τις βέλτιστες συνεργατικές πρακτικές. H εταιρεία ξεχώρισε, για μία ακόμα χρονιά για τη συμβολή της στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας, σε μία δύσκολη εποχή, καθώς και σε τέσσερις ακόμα κατηγορίες που ανέδειξαν τις καινοτόμες πρακτικές της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Ιουλίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε στις κατηγορίες:

  • Συμβολή στην Ανάπτυξη & την Εθνική Οικονομία για τη συνεισφορά της ΑΒ στην τόνωση της ελληνικής αγοράς, της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης, μέσα από επενδύσεις που η εταιρεία πραγματοποιεί με συνέπεια σε πείσμα των καιρών
  • Μάρκετινγκ & Διαφήμιση, για την καμπάνια «Γιατί εδώ», στην οποία ξεδιπλώνονται οι λόγοι για τους οποίους η ΑΒ επενδύει στην Ελλάδα, στην ελληνική γη, στους ανθρώπους της και στις νέες γενιές.
  • Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL) για το προϊόν φρέσκο γάλα από τη Θεσσαλία «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», για τη στήριξη του ελληνικού πρωτογενούς τομέα, των μικρότερων και μεγαλύτερων παραγωγών σε κάθε γωνιά της χώρας και της ελληνικής παραγωγής στο σύνολό της
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον για τα Κέντρα Ανακύκλωσης ΑΒ, την έμπρακτη απόδειξη της αγάπης προς το περιβάλλον και της πίστης για ένα καλύτερο αύριο
  • Πρότυπο Κατάστημα,AB ShopMate – Beacon enabled store για το κατάστημα Περιστέρι 1, ένα κατάστημα υψηλών προδιαγραφών, που προσφέρει στους πελάτες μια μοναδική, καινοτόμα αγοραστική εμπειρία.

Επιπλέον, με αφορμή τα 45 χρόνια του περιοδικού «σελφ σερβις», η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε τιμητική διάκριση, ως μία από τις επιχειρήσεις που από τη χρονιά ίδρυσης του περιοδικού (1972) έως σήμερα έχει σημαντική παρουσία στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.