Η εταιρεία τροφίμων Unilever υπέβαλε μήνυση εναντίον της εταιρείας Hampton Creek, που εδρεύει στην Καλιφόρνια, επειδή η τελευταία χρησιμοποιεί τη λέξη «Mayo» στην ονομασία προϊόντος επάλειψης (spread), που παράγει.
Σύμφωνα με δημοσίευμα ξένου Τύπου, η Unilever αναφέρει ότι τόσο οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές, όσο και τα λεξικά, ορίζουν την μαγιονέζα ως προϊόν επάλειψης που περιέχει αυγό. Στην αγωγή, η Hampton Creek κατηγορείται για ψευδή διαφήμιση, επειδή ονομάζει το προϊόν της, που δεν περιέχει αυγό, «Just Μayo». Στην αγωγή της Unilever αναφέρεται ότι η λέξη “Mayo” υποδεικνύει ότι το προϊόν είναι μαγιονέζα, και ως εκ τούτου εκτιμά ότι το brand “Just Mayo” καπηλεύεται μερίδιο αγοράς από το προϊόν της Unilever, Hellmann’s. Ωστόσο, από την Hampton Creek υποστηρίζεται ότι δεν παραπλανά τους καταναλωτές, επειδή διαφημίζει την απουσία αυγού, ως όφελος. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, η Unilever κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά μαγιονέζας των ΗΠΑ, η οποία εκτιμάται ότι είναι αξίας 2 δις δολαρίων ετησίως, δηλαδή υπερδιπλάσια από το μέγεθος της αγοράς κέτσαπ.