Την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Ολλανδίας σχεδιάζει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι μέσα από τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Albert Heijn, τη μεγαλύτερη αλυσίδα Super Market της χώρας.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες εστιάζει τα τελευταία 5 χρόνια στη διάθεση προϊόντων γιαουρτιού της Κρι Κρι μέσα από τα 600 καταστήματα της αλυσίδας και εντός του 2017 προγραμματίζεται το λανσάρισμα στη συγκεκριμένη αγορά και του Super Spoon, της πλέον καινοτόμου σειράς λειτουργικών γιαουρτιών που έχει σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της συνεργασίας ανάμεσα στην Κρι Κρι και την Albert Heijn, 80 στελέχη της Ολλανδικής αλυσίδας επισκέφθηκαν σήμερα τις εγκαταστάσεις της Κρι Κρι στις Σέρρες. Τα στελέχη είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας και να ενημερωθούν για τη διαδικασία που ακολουθείται ώστε να εξασφαλίζεται καθημερινά η ελάχιστη επεξεργασία του φρέσκου γάλακτος και να διασφαλίζεται εντός 24 ωρών η διατήρηση όλων των θρεπτικών ουσιών του στα προϊόντα γιαουρτιού.
Η εξαγωγική δραστηριότητα της Κρι Κρι έχει επεκταθεί πλέον σε 24 χώρες και οι εξαγωγές σημείωσαν αύξηση 44% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2017 σε σχέση με την περσινή χρονιά. Για το σύνολο του έτους, το ποσοστό των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 25% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.