Η Unilever ανακοίνωσε αύξηση στις συγκρίσιμες πωλήσεις για το α’ τρίμηνο, καθώς αύξησε τις τιμές, ενώ τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν από την μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος καταναλωτικών ειδών ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων κατά 6,1% στα 13,3 δισ. ευρώ στο τρίμηνο, υψηλότερα από τα 12,5 δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περιόδου του προηγουμένου έτους. Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 2%.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Unilever από τις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν 6,1% στο α΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από την αύξηση 8,3% που ανακοινώθηκε πριν από ένα χρόνο. Στις αναπτυγμένες αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, σε μια επιδείνωση από την πτώση 0,3% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο.