H ValueCom αναδείχθηκε η νικήτρια εταιρεία στο spec της Diageo, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων PR για τα Reserve Brands καθώς και την Εταιρική Φήμη. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας, υπηρεσίες ανάπτυξης σχέσεων με τα Μέσα, οργάνωση ενεργειών και εκδηλώσεων, καθώς και δημιουργία περιεχομένου.
Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO της VALUECOM, δήλωσε: “Αυτή η ανάθεση αποτελεί μια πολύ μεγάλη τιμή και επιβράβευση για την ομάδα της VALUECOM – επιβεβαιώνει την συνεχή μας προσπάθεια για ποιότητα, αποτελέσματα και καινοτομία. Η συνεργασία με τη Diageo που είναι κορυφαία παγκοσμίως αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία και πρόκληση. Ευχαριστούμε την Diageo που μας επέλεξε και μας εμπιστεύεται.»
Η Πηνελόπη Κούρκαφα, Diageo Mediterranean Cluster Director δήλωσε: «Με χαρά αναθέτουμε στη VALUECOM την υποστήριξη στον τομέα των δημοσίων σχέσεων τόσο για το συναρπαστικό portfolio Reserve Brands της Diageo όσο και για το εταιρικό Brand με έμφαση στα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Diageo. Έχουμε τη πεποίθηση πως η συνεργασία αυτή θα ενισχύσει περαιτέρω την δυναμική ανάπτυξη των Reserve Brands και του Fine Drinking στη χώρα μας, ενώ ταυτόχρονα φιλοδοξούμε πως η VALUECOM θα συνεισφέρει νέες ιδέες και ακόμη περισσότερη ενέργεια στο φιλόδοξο όραμα της Diageo να βρίσκεται στην κορυφή των εταιριών καταναλωτικών προϊόντων σε επίπεδο εταιρικής φήμης.”