Ειδήσεις
Home / Top Slider / Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων για τις νέες ανάγκες του καταναλωτή

Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων για τις νέες ανάγκες του καταναλωτή

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ)  με αφορμή τον εορτασμό της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, υπογραμμίζει τον ρόλο που διαδραματίζουν οι ίδιοι οι καταναλωτές στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων ενώ, σημειώνει ότι πρωταρχικό στόχο της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών υπενθυμίζοντας ότι αυτοί βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο του σχεδιασμού των δράσεων του Συνδέσμου.

Παράλληλα, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων αντιμετωπίζει με ιδιαίτερα αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, τονίζοντας ότι παρά τα τεράστια προβλήματα που η ίδια αντιμετωπίζει, οι επιχειρήσεις του κλάδου κάνουν τα πάντα ώστε τα προϊόντα να είναι προσιτά για τον καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΒΤΠ προχωράει στην αναδιοργάνωση της παραγωγής, προσπαθεί να περιορίζει τα έξοδά της, να μειώνει τις τιμές των προϊόντων της αλλά και να πραγματοποιεί συνεχείς προσφορές, προκειμένου να κρατήσει τους καταναλωτές κοντά της και να διατηρήσει την εμπιστοσύνη τους, η οποία αποτελεί και το σπουδαιότερο κεφάλαιό της. Έτσι, η ελληνική αγορά προσαρμόζεται με στόχο να μπορεί να ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, τις καινούργιες ανάγκες που δημιουργούνται και τις δυνατότητες του καταναλωτή.

Από την άλλη, ο σύγχρονος τρόπος ζωής που επιβάλλει μία ισορροπημένη διατροφή και σωματική δραστηριότητα, καταδεικνύει το σημαντικό ρόλο που αποκτά η διατροφή στην καθημερινότητα όλων μας. Για το λόγο αυτό, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων εργάζεται συστηματικά και συντονισμένα με στόχο την προώθηση έγκυρης πληροφόρησης, ώστε να στρέψει τους καταναλωτές προς την υιοθέτηση ισορροπημένων διατροφικών συνηθειών, οι οποίες μπορούν να προασπίσουν την υγεία τους και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.

Τέλος, μέσα από την πληθώρα επώνυμων προϊόντων που διαθέτει στην αγορά η ΕΒΤΠ δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέγει με σιγουριά και ασφάλεια το προϊόν που καλύπτει τις δικές του διατροφικές ανάγκες και που ανταποκρίνεται στις οικονομικές του δυνατότητες.