Η Anheuser-Busch InBev, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ανακοίνωσε σήμερα χαμηλότερα από το αναμενόμενο κέρδη στη διάρκεια τόσο του τελευταίου τριμήνου, όσο και συνολικά στο 2016. Η μεγάλη πτώση αποδίδεται κυρίως στα υψηλά χρηματοοικονομικά κόστη, στις επιπτώσεις των νoμισματικών ισοτιμιών, όπως και στην πτώση των πωλήσεων στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της AB InBev, τη Βραζιλία.
Τα καθαρά κέρδη της ζυθοποιίας διαμορφώθηκαν σε 400 εκατ. δολάρια το τρίμηνο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, από 2,29 δισ. δολάρια έναν χρόνο πριν. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν οριακά, κατά 0,2% σε 14,2 δισ. δολάρια, ενώ ό όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 3,3%
Στο σύνολο του 2016 η εταιρεία πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 2,4% φθάνοντας τα 45,517 δισ. δολάρια, ενώ ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 2%. Τα κέρδη υποχώρησαν στα 4,85 δισ. δολ. από 8,513 δισ. δολ. το 2015, καταγράφοντας μείωση κατά 43%.
Η ΑΒ InBev αναβάθμισε το στόχο της για εξοικονόμηση κοστών από την απορρόφηση -αξίας άνω των 100 δισ. δολαρίων- της SABMiller. Η παραγωγός της Budweiser, της Stella Artois και της Corona ανέφερε πως αναμένει πλέον να εξοικονομήσει τουλάχιστον 2,8 δισ. δολάρια από τη συγχώνευση, από 2,45 δισ. που εκτιμούσε προηγούμενα.
Η InBev ανέφερε ακόμη ότι είχε ήδη εξασφαλίσει εξοικονόμηση 282 εκατ. δολαρίων μέχρι την 31η Δεκεμβρίου.