Ειδήσεις
Home / Retail / Αhold Delhaize: Πτώση κερδών και αύξηση πωλήσεων στο 4ο τρίμηνο

Αhold Delhaize: Πτώση κερδών και αύξηση πωλήσεων στο 4ο τρίμηνο

Πτώση 43% κατέγραψαν τα κέρδη δ΄ τριμήνου της Royal Ahold Delhaize (μητρικής της ΑΒ Βασιλόπουλος), εξαιτίας των υψηλότερων δαπανών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως αναμένει το αποπληθωριστικό περιβάλλον στις ΗΠΑ να συνεχιστεί και στο α’ τρίμηνο του 2017.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε τον στόχο για καθαρές συνέργειες 220 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των συνεργειών των 22 εκατ. ευρώ το 2016, στο πλαίσιο του σχεδίου “Better Together”, το οποίο έχει σαν στόχο να πετύχει συνέργειες 500 εκατ. ευρώ ως το 2019. Επίσης αναμένει ταμειακές ροές 1,6 δισ. ευρώ το 2017.

Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο μειώθηκαν στα 144 εκατ. ευρώ από τα 254 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 15,12 δισ. ευρώ από τα 9,79 δισ. ευρώ.

Για το σύνολο του 2016 η Ahold Delhaize ανακοίνωσε pro forma αύξηση 5,2% στα EBITDA, φθάνοντας τα 4,063 δισ. ευρώ. Το λειτουργικό περιθώριο ήταν 3,7%, με αύξηση 20 μονάδων βάσης συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Οι pro forma καθαρές πωλήσεις του ομίλου έφτασαν στα 62,3 δισ. ευρώ, με αύξηση 2,4%.

Από γεωγραφικής πλευράς, οι pro forma καθαρές πωλήσεις στην Ολλανδία παρουσίασαν βελτίωση 3,1% και στο Βέλγιο αύξηση 1,7%. Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στην οποία εντάσσεται η Ελλάδα, παρουσίασε αύξηση 8%.