Το κατάστημα Lidl Νέας Γενιάς βραβεύτηκε σε 2 κατηγορίες στo πλαίσιο των Retail Interiors Awards 2016 και συγκεκριμένα απέσπασε SILVER βραβείο στην κατηγορία Store Innovation/ Food και BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Interior – Food Retail/ Σούπερ Μάρκετ.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία: “Εδώ και χρόνια φροντίζουμε να αξίζει κάθε προϊόν που μπαίνει στο καλάθι των πελατών μας. Τώρα, με τα καταστήματα Lidl Νέας Γενιάς αναβαθμίζουμε τους χώρους μας, εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας και προσφέρουμε μία νέα αγοραστική εμπειρία. Οι πελάτες και οι εργαζόμενοι του LIDL Νέας Γενιάς τίθενται στο επίκεντρο του νέου σχεδιασμού. Minimal και ελκυστική αρχιτεκτονική, υψηλή αισθητική στο χώρο πώλησης, φυσικός άπλετος φωτισμός και ξεκάθαρη οριοθέτηση των θεματικών ενοτήτων “corners”, διευκολύνουν την περιήγηση του πελάτη και διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και ευχάριστο περιβάλλον αγορών”.
Στα Retail Interiors Awards 2016 αναδείχθηκαν οι εταιρίες με τα καλύτερα έργα στον τομέα της αρχιτεκτονικής και διακόσμησης εσωτερικών χώρων λιανικής πώλησης. Βασικά κριτήρια ανάδειξης των νικητών αποτελούν η καινοτομία, η ελκυστικότητα και η λειτουργικότητα του αγοραστικού περιβάλλοντος, που συνθέτουν μια παραδειγματική πρακτική εφαρμογή για το σύνολο του κλάδου.
Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου στο στο gazARTE, στην Αθήνα. Τα βραβεία παρέλαβαν οι Ευαγγελία Τζιμπιλή, Project Manager στον τομέα Marketing και ο Αντώνιος Κοπανίδης, Υπεύθυνος Facility Management.