Ενίσχυση ρυθμού ανάκαμψης και αύξηση μεριδίου αγοράς, παρουσίασε η Tesco, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας, για τρίτο συνεχόμενο μήνα.
Η εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της Tesco αυξήθηκαν 1,6% σε ετήσια βάση στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται στο 28,3% από το 28% πέρυσι.
Η Tesco, υπό τον Dave Lewis, έχει μειώσει τις τιμές, βελτίωσε την διαθεσιμότητα των προϊόντων και ενίσχυσε την εξυπηρέτηση των πελατών. Δύο χρόνια μετά από το λογιστικό σκάνδαλο που βύθισε την εταιρεία στην χειρότερη κρίση της ιστορίας της των 97 ετών, αποκτά και πάλι απόσταση από τους ανταγωνιστές της.
Σημειώνεται πως η τιμή της μετοχής της έχει ενισχυθεί κατά 39% από την αρχή του έτους.
Αντιθέτως, οι άλλες τρεις εταιρείες στον κλάδο –Sainsbury, Asda, Morrisons- είδαν τις πωλήσεις τους να υποχωρούν 0,6%, 4,7% και 1,4% αντιστοίχως, ενώ όλες είδαν το μερίδιό τους στην αγορά να μειώνεται.
Η πτώση της Morrisons ωστόσο αποδίδεται εν μέρει στο κλείσιμο καταστημάτων.
Οι εκπτωτικές Aldi και Lidl εμφάνισαν αύξηση 10% και 5,7% αντίστοιχα.